| کد مطلب: ۴۱۶۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

کارنامه بانک مهر ایران در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰

منابع بانک مهر ایران در پایان شهریور ۱۴۰۰ به بیش از ۶۲۳هزار میلیارد ریال رسیده و نسبت به پایان سال گذشته ۲۶ درصد رشد را تجربه کرده است.

کارنامه بانک مهر ایران در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در حالی نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده که این بانک موفق شده در همه شاخص‌ها عملکرد موفقی داشته باشد و کارنامه روشنی از خود ارائه کند.
منابع این بانک در پایان شهریور ۱۴۰۰ به بیش از ۶۲۳هزار میلیارد ریال رسیده و نسبت به پایان سال گذشته ۲۶ درصد رشد را تجربه کرده است.
متناسب با افزایش منابع، تسهیلات پرداختی این بانک نیز رشد قابل توجهی داشته است. بانک مهر ایران در نیمه نخست سال ۱۴۰۰، بیش از یک میلیون و ۹۵هزار فقره تسهیلات به مبلغی نزدیک به ۲۰۴هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد رشد داشته است. نکته جالب توجه اینکه در عین افزایش تسهیلات پرداخت شده، نسبت مطالبات به مصارف این بانک همچنان زیر یک درصد قرار دارد و بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی به شمار می‌رود.
این بانک توجه ویژه‌ای نیز به پرداخت تسهیلات ازدواج داشته به‌طوری که در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۲۹ درصد افزایش داشته است.
بانک مهر ایران که سابقه‌ای طولانی در همکاری با نهادهای حمایتی و پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهادها با هدف توانمندسازی این عزیزان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها تسهیلات زیادی را پرداخت کرده است. تنها در ۶ ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۲۴هزار فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و بالغ بر ۶۵۰۰ فقره تسهیلات در چارچوب تفاهم‌نامه با بنیاد برکت پرداخت کرده است. البته تسهیلات پرداخت شده در چارچوب تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی بیش از این‌ها بوده و بانک مهر ایران مجموعاً در نیمه نخست امسال ۳۳هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۶۳۱۵ میلیارد ریال در این بخش پرداخت کرده است.
گفتنی است تعداد مشتریان بانک مهر ایران نیز در پایان شهریور ماه به بیش از ۱۱ میلیون نفر بالغ شده است. اکنون بخش قابل توجهی از جامعه ایرانی مشتری بانک مهر ایران هستند و این بانک افتخار خدمت‌گزاری به آن‌ها را دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار