| کد مطلب: ۴۱۶۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

۴ پیروزی آزادکاران ایران در قهرمانی جهان/ کولاک امامی با انتقام سخت از نایب قهرمان جهان

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در شهر اسلو پایتخت نروژ آغاز شد.

۴ پیروزی آزادکاران ایران در قهرمانی جهان/ کولاک امامی با انتقام سخت از نایب قهرمان جهان

آرمان ملی آنلاین - رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو پایتخت نروژ آغاز شد و در روز نخست این رقابت ها، رحمان عموزاد در ۶۱، یونس امامی در ۷۴، حسن یزدانی در ۸۶ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برابر رقبای خود صف آرایی می کنند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد در مبارزه نخست مقابل گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه مقابل توشیهیرو هاسگاوا قهرمان امیدهای جهان از ژاپن می رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول مقابل بایامبادورج انخبایار از مغولستان ۱۲بر ۲ پیروز شد. وی در دومین مبارزه مقابل نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۹ از قزاقستان با نتیجه قاطع ۱۲ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

امامی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان با ناداوری مغلوب این کشتی گیر شده بود. امامی در یک چهارم نهایی به مصاف آوتاندی کنچادزه از گرجستان می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان سباستین جزیرزانسکی از لهستان و عظمت دولت بیکوف از قزاقستان می رود. دیوید تیلور از آمریکا و جدی ترین رقیب یزدانی نیز در سمت دیگر جدول حضور دارد و در صورت راهیابی به فینال به مصاف هم می روند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف خرامیانکوف از بلاروس رفت و ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور سوم با برنده کشتی میان دسی از کانادا و گویازدوفسکی از آمریکا مبارزه می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار