| کد مطلب: ۴۱۶۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد

صندوق اعتباری هنر عضوی جدید در شبکه توسعه اجتماعی رسالت

راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت دردیداربا مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اقدامات این صندوق را در راستای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر قابل تقدیر دانست و تلاش برای بهبود سبک زندگی بهتر جامعه هنری را یک فعالیت ارزشمند عنوان کرد.

صندوق اعتباری هنر عضوی جدید در شبکه توسعه اجتماعی رسالت

آرمان ملی آنلاین - محمدحسین حسین زاده با اشاره به بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یکی از سازمان‌های راهبری و اینکه اولین بانک بدون شعبه کشور است، گفت: تمامی اصحاب فرهنگ و هنر عضو کانون همیاری اجتماعی می توانند خدمات مورد نیاز خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی و در بستر اینترنت از پلتفرم‌های طراحی شده دریافت کنند.
حسین زاده افزود: با ظرفیت‌های دیده شده در الگوی توسعه اجتماعی رسالت در حوزه کارآفرینی اجتماعی، جامعه هنری می‌تواند هسته های کارآفرینی اجتماعی هنر را در قالب الگوی کارآفرینی اجتماعی رسالت تشکیل دهند.
سیدمجید پوراحمدی نیز با معرفی فعالیت ها و ماموریت های اصلی این صندوق گفت: تمام تلاش ما در صندوق اعتباری هنر رفع دغدغه از جامعه فرهیخته هنرمندان عضو صندوق است تا با رفع مشکلات آنها زمینه شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ و هنر کشور فراهم شود.
وی افزود: بانک قرض الحسنه رسالت در حوزه ارائه تسهیلات قرض الحسنه، مجموعه بسیار خوشنامی در سطح کشور است. امیدوارم بر اساس ماموریت صندوق اعتباری هنر در حمایت از هنرمندان بتوانیم با گسترش روابط و همکاری مشترک زمینه ارائه هرچه بهتر خدمات به اهالی فرهنگ و هنر بیش از پیش فراهم کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار