| کد مطلب: ۴۱۶۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

نگاهی نزدیک به آزمایشگاهی که دستگاه‌های تصفیه هوا در آنجا ساخته می‌شود

قصد داریم شمارا به مرکز تحقیقات ال‌جی ببریم تا نگاهی دقیق و شخصی بیاندازیم به روند کاری محققانی که به ما کمک می‌کنند تا هوای خانه و محیط کار خود را تصفیه کنیم.

نگاهی نزدیک به آزمایشگاهی که دستگاه‌های تصفیه هوا در آنجا ساخته می‌شود

آرمان ملی آنلاین -وجه مشترک سیستم اعلام حریق، آیفون‌های تصویری ساختمان و دزدگیرهای هوشمند چیست؟ همه‌ی آن‌ها در تلاش برای حفظ امنیت خانه ما هستند؛ اما کمتر کسی به امنیت خود در برابر هوای آلوده و آلرژن‌ها فکر می‌کند. هوای پاک امروزه برای سلامتی و رفاه ما مهمتر است، زیرا مردم و خانواده ها زمان بیشتری را در خانه (نسبت به قبل از ایجاد فاصله گذاری اجتماعی) سپری می کنند.
آشپزی کردن، جارو کشیدن، گردگیری، استفاده از وسایل گرمایشی و حتی حیوانات خانگی، همگی در هوایی که نفس می‌کشیم تاثیر گذار هستند. فعالیت های ساختمانی نزدیک محل زندگی، ترافیک و تردد خودرو و حتی تغییر فصل‌های سال نیز می‌توانند بر سلامت خانواده ما اثر بگذارند.
با در نظر گرفتن این موضوع، ال‌جی سرمایه گذاری بیشتری در زمینه تحقیقات برای افزایش قابلیت های تکنولوژیکی خود انجام می دهد تا با کمک محققان خبره راهکاری مدرن برای بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان پیدا کند.

مرکز تحقیقات علوم هوای ال‌جی در سال 2018 میلادی در شهر سئول تأسیس شد. این مرکز به‌طور ویژه برای تحقیق و توسعه‌ی تکنولوژی‌های اصلی نسل بعدی برای استفاده در محصولات مراقبت از هوای این مجموعه از جمله سیستم‌های تصفیه‌کننده‌ی هوا، تهویه مطبوع و رطوبت‌زدا به محققان کمک می‌کند تا سالم‌ترین و پاکیزه‌ترین هوا را به خانه‌های ما بیاورند.
محققان در این مرکز با بررسی و آزمایش مواد تشکیل‌دهنده‌ی گردوغبار، گازهای سمی و میکروارگانیسم‌ها در شرایط مختلف، می توانند روشی مؤثرتر برای پاک‌سازی هوا در خانه ایجاد کنند.

مرکز تحقیقات علوم هوای ال‌جی دارای سه بخش است:
• مرکز آزمایش محیط خانه
• مرکز آزمایش میکروارگانیسم‌ها
• مرکز آزمایش انواع بو و گردوغبار
در مرکز آزمایش محیط خانه، محققان محیط خانه‌ی واقعی را بازسازی می‌کنند تا تأثیر تکنولوژی‌های تصفیه هوای تازه را موردبررسی دقیق قرار دهند. این مرکز درواقع یک محیط سرپوشیده است که در آن ارتفاع سقف و فضای کف بر اساس ساختمان‌های مختلف تغییر داده می‌شود تا جزئی‌ترین مسائل هم با دقت بررسی شوند. چون بدون شک تصفیه هوای یک آپارتمان کوچک در مرکز شهر با یک‌خانه‌ی ویلایی یا ساختمان تجاری بزرگ کاملاً متفاوت است.

در مرکز آزمایش میکروارگانیسم‌ها هم سیستم‌های تصفیه هوای ال‌جی موردبررسی قرار می‌گیرند. در اینجا میکروارگانیسم‌های مختلف در هوا پراکنده می‌شوند تا عملکرد هر مدل از دستگاه‌های تصفیه هوا تست شود.
در مرکز آزمایش بو و ذرات گردوغبار هم سرعت و کارایی فیلترهای پیشرفته‌ی ال‌جی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. این آزمایش با انتشار انواع گردوغبار و گاز در یک فضای کاملا بسته انجام می‌شود. لازم به ذکر است که تکنولوژی فیلتر خوشبو کننده هوای ال‌جی هم در همین مرکز تست می‌شود.

مرکز تحقیقات علوم هوای ال‌جی به دلیل برخورداری از بالاترین استانداردها و روش تحقیق مطمئن و معتبر، در ماه فوریه به طور رسمی به‌عنوان مرکز میکروبیولوژیکی ملی و آزمایش‌کننده‌ی گردوغبار ریز مورد تأیید مرکز اعتباربخشی آزمایشگاهی کره جنوبی (KOLAS) قرار گرفت.

Noh Jin-hee یکی از کارشناسان مرکز تحقیقات علمی هوای ال‌جی در رابطه با فعالیت‌های خود در این مرکز گفته: «ازآنجاکه امروزه بیشتر مردم جهان در خانه کارهای خود را انجام می‌دهند، ما در تلاش برای ساخت محیط خانه‌ی بهتر، سیستم تصفیه هوای PuriCare را باقابلیت‌های ویژه برای فیلتر کردن مو، کرک و بوی بد حیوانات خانگی معرفی کرده ایم.» او همچنین افزوده: «ما برای طراحی و ساخت چنین فیلتری مراکز فروش حیوانات خانگی، خانه و کافه‌های حیوانات خانگی را مورد بررسی دقیق قرارداده ایم تا اطلاعات لازم برای توسعه فیلترهای مؤثر و تنظیمات پیشرفته برای این منظور را به دست بیاوریم.»

به‌منظور توسعه‌ی دانش‌پایه و اصلاح روش‌های پژوهشی مربوط به کیفیت هوای داخل ساختمان، ال‌جی اطلاعات به‌دست‌آمده‌ی خود را با دیگر کارشناسان و متخصصان در زمینه‌های مرتبط هم به اشتراک می‌گذارد. ال‌جی با تلاش محققان ویژه خود و سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه و مراکز آزمایشگاهی پیشرفته، در تلاش برای ساخت دستگاه‌های تصفیه هوای مدرن و راحت است. تا بدین طریق هوای داخل خانه برای انسان‌ها سالم و دلپذیرتر باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار