| کد مطلب: ۴۱۶۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

میرهاشم موسوی به عنوان نایب رئیس ستاد رفاه و نظام جامع تأمین اجتماعی منصوب شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی میرهاشم موسوی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی را به عنوان نایب رئیس ستاد رفاه و نظام جامع تأمین اجتماعی منصوب کرد.

میرهاشم موسوی به عنوان نایب رئیس ستاد رفاه و نظام جامع تأمین اجتماعی منصوب شد

آرمان ملی آنلاین -به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در حکم صادر شده از سوی حجت‌اله عبدالملکی آمده است:

جناب آقای میرهاشم موسوی

سلام علیکم

بازسازی انقلابی و عقلانی عرصه‌های مدیریتی با هدف حرکت عالمانه و خلاقانه بر روی ریل انقلاب اسلامی، آنگاه که در نظام اسلامی با حوزه‌های مرتبط با رفاه عمومی مردم تلاقی پیدا می‌کند، ارزش و اهمیت مضاعف می‌یابد و موفقیت در این امر خطیر نیازمند کار جهادی و بهره‌گیری از طرفیت متنوع و گسترده نخبگان و کارشناسان کشور است که تشکیل قرارگاه "رفاه مردم" در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گامی برای آغاز این مأموریت است.

به موجب این حکم و نظر به تعهد، تجارب و شایستگی‌ها، جنابعالی را که از مدیران با سابقه کشور هستید به عنوان نایب رئیس ستاد "رفاه و نظام جامع تأمین اجتماعی" در قرارگاه رفاه مردم منصوب می‌نمایم.

اقدامات مورد انتظار آن ستاد به شرح ذیل است:

تعیین اهداف
شناسائی مسائل
طراحی الگوی حل مسائل
تنظیم پاسخ‌های معتبر
تهیه برنامه‌های عملیاتی

لازم است همه واحدهای سازمانی و اجرایی تحت مدیریت وزارتخانه با آن ستاد همکاری داشته و هماهنگی کامل مسئولین ستاد با جانشین قرارگاه، مورد انتظار است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ریاست ستاد رفاه و نظام جامع تأمین اجتماعی را بر عهده دارد و ابراهیم جواهری، معاون حقوقی، مجلس و امور بین الملل سازمان تأمین اجتماعی دبیر این ستاد است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار