| کد مطلب: ۴۱۷۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل شرکت آهن و فولاد ارفع:

خدمت به مردم اردکان وظیفه ماست

دکتر علی محمدی مدیر عامل شرکت آهن و فولاد ارفع با سرپرست زندان شهرستان اردکان دیدار نمود.

خدمت به مردم اردکان وظیفه ماست

آرمان ملی آنلاین -در این دیدار دکتر محمدی با اشاره به تجربیات خود در شرکت های فولادی مشابه در سطح کشور، اظهار داشت: ایفای مسئولیت های اجتماعی صنایع نه تنها هزینه محسوب نمی شود، بلکه جزو سرمایه این شرکت هاست.
ایشان در ادامه خدمت به مردم را از مهمترین وظایف صنایع مستقر در منطقه قرار گیری آن صنایع دانست و افزود: خدمت به مردم جزو وظایف ذاتی صنایع است و مردم اردکان باید بدانند صنایع در خدمت آنان است و سود آن باید برای مردم اردکان باشد و زمانی که مردم مسئولیت های اجتماعی شرکت ها را ببینند خود در جهت رشد و گسترش صنایع گام خواهند برداشت.

محمدی افزود: تنها دلیل ما از قبول مسئولیت خدمت به مردم است و ایفای مسئولیت اجتماعی نشان دادن عملی خدمت ما به مردم #اردکان است و ما امیدواریم بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان با اشاره به اینکه باید با انجام اقداماتی موجبات رفاه و آسایش خانواده زندانیان را نیز فراهم کرد؛ گفت: رسیدگی به خانواده زندانیان، امر بسیار مهمی است‌ و نباید شرایط خانواده زندانیان به نحوی رقم‌ بخورد که تبدیل به معضل جدیدی در اجتماع گردد.

سرپرست زندان شهرستان اردکان نیز در این دیدار با تحسین دغدغه مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع، خدمت به مردم را وظیفه همه کارگزاران نظام دانست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار