| کد مطلب: ۴۱۷۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی:

خدمت به جامعه شریف کارگری را با همه توان و ظرفیت دنبال می‌کنیم

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: با نگاه مبتنی بر فرهنگ اسلامی با همه توان و ظرفیت به دنبال خدمت به جامعه شریف کارگری هستیم و خدمت به کارگران را برای خود وظیفه‌ای مقدس می‌دانیم.

خدمت به جامعه شریف کارگری را با همه توان و ظرفیت دنبال می‌کنیم

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با اعضای کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران اظهار داشت: تعامل و ارتباط مستمر با تشکل‌ها یکی از نیازها و اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است و کارگروه‌هایی نیز در این حوزه شکل می‌دهیم تا تعامل دائمی بین سازمان و تشکل‌ها برقرار شود.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی و تشکل‌های کارگری دارای اهداف مشترک هستند، گفت: همه ما می‌خواهیم که کارگران از خدمات مطلوب استفاده کنند. رسیدن به شرایط مناسب در تمامی خدمات تامین اجتماعی با هدف خدمت رسانی به کارگران نقطه هدف نهایی همه تلاش‌های و برنامه‌های تحولی است. دستور کار و هدف نهایی این است که آینده مطلوبی را برای جامعه شریف کارگری رقم بزنیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر استفاده از ظرفیت تشکل‌های کارگری گفت: این سازمان تلاش حداکثری و همراهی با تشکل‌ها را برای تحقق مطالبات جامعه کارگری وظیفه خود می‌داند در ارائه خدمات تامین اجتماعی به جامعه باید برای ارتقا خدمات و رفع مشکلات اقدام کنیم و ظرفیت‌های بیشتری برای خدمت به جامعه فراهم کنیم.

موسوی تعادل منابع و مصارف و تضمین خدمت رسانی در بلند مدت را از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و افزود: باید با اقدامات اصولی تعادل منابع و مصارف را در این صندوق برقرار کنیم و از ذخیره و سرمایه سازمان بهره بیشتری داشته باشیم.

وی مطالبه جامعه کارگری برای بهبود و ارتقاء خدمات درمانی تأمین اجتماعی را صحیح دانست و گفت: قطعا در حوزه درمان باید به جایی برسیم که بیمار بجز مشکلات ناشی از بیماری، مشکل دیگری نداشته باشد و کارگر اگر نیاز به درمان داشت مشکل و محدودیتی نداشته باشد.

موسوی رفع مشکلات کشور و پیشبرد تمامی برنامه‌های تحولی را متکی به تلاش و کوشش جامعه شریف کارگری دانست و اظهار داشت: بالا رفتن ارزش پول ملی به تولید وابسته است و افزایش تولید تنها از طریق توجه بیشتر به کارگران شریف و زحمت کش جامعه قابل تحقق است.

در این جلسه اعضای کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار