| کد مطلب: ۴۱۷۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

۶ نکته‌ای که هنگام خرید لوازم خانگی باید به آن توجه کنید

یکی از هیجان انگیزترین و جذاب‌ترین بخش‌ها در زندگی لحظاتی است که قصد خرید لوازم خانگی جدید را داریم. البته این موضوع در عین حال کمی هم نگران کننده است، چرا که اصولا خرید لوازم خانگی انتخاب‌های نسبتا پرهزینه‌‌ای هستند که انتظار می‌رود سال‌ها دوام بیاورند و به خوبی کار کنند.

۶ نکته‌ای که هنگام خرید لوازم خانگی باید به آن توجه کنید

آرمان ملی آنلاین - ضمن اینکه آنقدر قطار تکنولوژی تند و سریع حرکت می‌کند که هر روزه ما با گزینه های جدیدی برای خرید روبرو هستیم. اینجاست که رعایت نکات مهم هنگام خرید به موضوع بسیار مهمی تبدیل می‌شود.ما در این مطلب لیستی از مواردی که قبل از شروع خرید لوازم خانگی باید در مورد آنها فکر کنید را به شما ارائه می‌دهیم.

۱-به بودجه‌‌تان و قیمت‌ها توجه کنید
بودجه خودتان را به خوبی در نظر بگیرید؛ اما به این نکته هم توجه کنید که گاهی کمی بیشتر هزینه کردن باعث می‌شود برای سال‌ها از شر خرابی‌های دستگاه‌های لوازم خانگی راحت شوید. علاوه بر این اگر به مجموعه‌ کاملی از لوازم آشپزخانه نیاز دارید، آن‌ها را از یک برند و از نمایندگی‌های مجاز تهیه کنید. چون در این صورت می‌توانید محصولات مورد نیازتان را با قیمت پایین‌تری تهیه کنید. در نهایت اینکه سقف بودجه‌تان را از قبل پیش‌بینی کنید و قبل از خرید نظرات دیگر مصرف کنندگان را هم راجع به محصولات بخوانید.
۲-فضای خانه‌تان را به خوبی بسنجید
در شرایط اقتصادی فعلی بسیاری از افراد آشپزخانه‌ای وسیع و جایی برای وسایل بزرگ ندارند. بنابراین مهم است که در نظر بگیرید که چقدر فضا دارید و چگونه می توانید از این فضا به بهترین شکل استفاده کنید. مثلا سامسونگ برای کسانی که محدودیت فضا دارند، یخچال‌‌های جمع و جوری دارد که در عین حال که به خوبی در آشپزخانه‌های کوچک جا می‌شوند، موتور پرقدرت و توانمندی دارند.
اگر آشپزخانه کوچکی دارید یخچال‌ RT850 با فناوریTwin Cooling Plus گزینه مناسبی برای شماست. این فناوری می‌تواند با حفظ رطوبت تا ۷۰٪ بیشتر در مقایسه با دیگر یخچال‌ها، محیط متعادل و بهتری را برای حفظ مواد غذایی تازه در یخچال مهیا ‌کند.

اما اگر فضای مناسبی در آشپزخانه دارید و نیاز به یخچال بزرگتری هم دارید، سایدبای‌سایدهایFSR سامسونگ بهترین گزینه برای شماست. ضمنا در شرایط فعلی که رفت‌و‌آمد هم سخت شده است شما می‌توانید مقادیر زیادی از خریدتان را دریخچال‌های ۷۶۵ لیتری سری FSR جا دهید و تا مدت‌ها از تازه و مغذی بودن آن مطمئن باشید.
علاوه بر این‌ها اگر به فضای بزرگتری برای قرار دادن مواد غذایی احتیاج دارید؛ اما آشپزخانه‌تان جای کافی ندارد، یخچال و فریزرهای دوقلوی سامسونگ ایده خوبی هستند. یخچال‌ و فریزرهای دوقلوی «سامسونگ» در دو مدل RR30 وRZ30 مجهز به قابلیت درب معکوس شونده هستند. یعنی می‌توانید درب‌ها را طوری تنظیم کنید که از سمت راست یا چپ باز شوند. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که چیدمان وسایل آشپزخانه تحت شعاع باز شدن در یخچال قرار نگیرد و یا آن‌ها را کاملا جدا از هم قرار بدهید.
در نهایت برای اینکه انتخاب درست‌تری داشته باشید می‌توانید مقدار فضایی که برای لباسشویی، یخچال و... را دارید متر بزنید. دقت کنید در این اندازه‌گیری فضای ورودی، راه پله، درب منزل، فضای مناسب برای جریان هوا، کابل های برق یا عوامل دیگر را هم در نظر داشته ‌باشید.

۳-به سبک زندگی‌تان توجه کنید
در زمان خرید دقیقا به سبک نیازهای خود و خانواده‌تان توجه کنید. مثلا اگر شاغل هستید و به طور کل زمان زیادی را با اجاق گاز سپری نمی‌کنید، شاید به جای خریدن گران‌ترین اجاق گاز، به مایکروفر کارآمدی نیاز داشته باشید. مثلا با مایکروفر سامی ۱۴ سامسونگ هیچ غذایی نیاز به زمان طولانی برای پخت ندارد. قرمه سبزی را در نصف زمان و یا یک پیتزای خوشمزه را در ۱۳ دقیقه برایتان آماده می‌کند.
ضمن اینکه با فناوری هات بلاست در SAMI14 خبری از خشک شدن غذاها که در اغلب مایکروفرها وجود دارد، نیست. این فناوری باعث می‌شود تا تمام مواد غذایی به یک میزان برابر پخته شود و موتور دوگانه گریل آن هم ۲۳۰۰ وات قدرت دارد و می‌تواند خوراک‌ها را کامل و یکدست گریل و خوشمزه کند.

۴-لوازم خانگی دوستدار محیط زیست بخرید
وقتی محصولاتی با بهره‌وری بالا اما کم مصرف درانرژی را انتخاب می‌کنید، به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کاهش قبض انرژی هم کمک می‌کنید. کاهش هزینه‌های مصرفی به شما کمک می‌‌کند تا با گذشت زمان پول بیشتری ذخیره کنید.
لوازم خانگی جدید سامسونگ همگی پر توان اما کم مصرف در انرژی هستند. مثلا ماشین‌‌های لباسشویی سامسونگ سری Combo دارای رتبه مصرفی A+++ هستند و مصرف انرژی بسیارپایینی دارند و به همین دلیل هزینه برق مصرفی را به شکل فوق‌العاده‌ای کاهش می‌دهند. موتور دیجیتال اینورتر آن نیز امکان بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی را در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ به همراه داشته است. با ماشین‌‌های لباسشویی سامسونگ سری Combo می‌توانید لباس‌هایتان را در کمترین زمان شستشو دهید و جالب‌تر از همه اینکه لباس‌هایتان به محض اتمام شستشو کاملا خشک و بدون هیچگونه چروکی آماده پوشیدن هستند.
۵- با بررسی‌های دقیق آنلاین خرید کنید
از نزدیک دیدن لوازم خانگی و لمس آن‌ها بسیار مفید است؛ اما در شرایط فعلی که خیلی حضور در بازارها و اماکن شلوغ توصیه نمی‌شود، با بررسی‌های دقیق در اینترنت و شنیدن تجربیات دیگران، اقدام به خرید اینترنتی کنید. سایت‌های آنلاین حرفه‌ای را پیدا کنید که تصاویر سه بعدی، سایز و اندازه‌های دقیق محصول مورد نیاز شما را در خود داشته باشند تا بتوانید به کمک تصاویر و استفاده از نظرات و تجربیات دیگر کاربران، درست‌ترین تصمیم را بگیرید.
۶- لوازم خانگی هوشمند را در اولویت بگذارید
در جهانی که همه چیز به سمت هوشمند شدن پیش می‌رود، انتخاب لوازم خانگی هوشمند مثل انتخاب یک دستیار منظم برای کمک کردن به کارهایتان به شمار می‌روند. مثلا با کولرهای هوشمند ویندفریwindfree سامسونگ می‌توانید قبل از رسیدن به خانه با اپلیکیشن مربوط به آن، کولر را از طریق اینترنت روشن کنید و به محض رسیدن به خانه از فضایی خنک استفاده کنید. علاوه بر اینکه با کولرهای ویندفری سامسونگ نگران مصرف برق هم نیستید، چون آن‌ها دارای موتورهای دیجیتال اینورتر هستند که در مقایسه با سایر کمپرسورها، انرژی کمتری مصرف می‌کنند و هزینه‌ها را به شدت کاهش می‌دهند.

مضاف بر اینکه لوازم خانگی هوشمند سامسونگ اگر دچار مشکلی هم بشوند، با سیستم عیب یاب هوشمند خود می‌توانند مشکل را حل کنند. مثلا کولرهای گازی AR7000 سامسونگ شامل سیستم عیب یاب خودکار به نام «چک هوشمند» هستند. این سیستم می‌تواند در همان مراحل اولیه مشکلات کولر را بررسی کند و از طریق یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند به شما راهکارهای لازم را بدهد. در نتیجه در وقت شما صرفه جویی می‌شود و نیازی نیست برای هر سوال با تلفن به دنبال تکنیسین‌های فنی باشید.
کولرهای گازی AR7000 سامسونگ علاوه بر کمپرسورهای اینورتر دیجیتال کم مصرف و پر بازده طراحی سه گوش هم دارند، یک معماری فناورانه که باعث می‌شود جریان هوا با سرعت بالا و پوشش‌دهی بیشترگوشه به گوشه خانه را از هوایی خنک و مطلوب بهره‌مند سازد.
حالا اگر قبل خرید به شش نکته بالا توجه کردید، دیگر زمان خرید لوازم خانگی جدید فرا رسیده است. پیش به سوی خرید.


ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار