| کد مطلب: ۴۱۷۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

استقبال فعالان اقتصادی از ضمانت نامه بانکی موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل برای کمک به فعالان اقتصادی و تسریع در انجام معاملات و قراردادها نسبت به صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی اقدام می‌کند و بر همین اساس تمامی بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی می‌توانند با دریافت ضمانت‌نامه از موسسه اعتباری ملل سهولت بیشتری در چرخه امور اقتصادی و بازرگانی خود ایجاد کنند به طوری که صدور ضمانت نامه های بانکی در سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است .

استقبال فعالان اقتصادی از ضمانت نامه بانکی موسسه اعتباری ملل

آرمان ملی آنلاین - این موسسه از ابتدای فعالیت خود در سال ۱۳۶۶ تاکنون همواره علاوه بر رضایت مشتریان و خدمات نوین، مسولیت های اجتماعی مانند گسترش روحیه تعاون و همکاری، تقویت اشتغال جوانان، تامین مالی بخش تولید اقتصاد را به منظور کمک به شکوفایی و حفظ ثبات اقتصادی در دستور کار قرار داده است. موسسه اعتباری ملل در کنار حفظ و تمرکز روی اصول بانکداری اسلامی، تلاش کرده دامنه فعالیت خود را فراتر از مرزها گسترش دهد تا با مقیاس بزرگتری به اقتصاد و شهروندان خدمات ارزنده تری ارائه دهد.

در روزهای شیوع ویروس کرونا و نیز ابلاغیه بانک مرکزی ایران مبنی بر حمایت از مشاغل و کسب و کار آسیب دیده ناشی از شیوع این ویروس منحوس، موسسه اعتباری ملل در این برهه تلاش کرد به همه اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده مجوز فعالیت در حوزه گردشگری در قالب تاسیسات گردشگری، دفاتر خدماتی مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری و موسسات آموزشی گردشگری، تسهیلاتی را پرداخت کند. موسسه اعتباری ملل در راستای تکریم مشتریان و مراجعین محترم و کامل کردن سبد خدمات این موسسه، خدماتی را توسط شرکت خدمات ارزی و صرافی ملل با مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه می کند.

بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی خدمات قابل ارائه در شرکت صرافی ملل شامل خرید و فروش اسعارمختلف با نرخ مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به صورت اسکناس و سکه، خرید ارز های حاصل از صادرات به صورت حواله ارزی با توجه به عرضه ارزهای مختلف در سامانه نیما، فروش حواله از محل خرید ارزهای حاصل از صادرات به منظور تامین به موقع نیاز های وارداتی کشور در سامانه نیما و ارسال آن به اقصی نقاط دنیا و خرید و فروش ارز های مختلف به صورت اسکناس یا انواع سکه با سایر صرافی های بانکی یا غیر بانکی می شود.

همچنین موسسه اعتباری ملل به منظور تولید کالای ایرانی، نسبت به اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان برای تهیه و خرید مواد اولیه تولید، خرید ماشین آلات و تجهیزات، خرید کالای بادوام ایرانی، دریافت خدمات و توسعه دامداری ها در قالب طرح آفاق (۱) اقدام کرده است. موسسه اعتباری ملل با ارائه ی سامانه ی همراه بانک خود، با توجه به گستردگی شبکه ی تلفن همراه و افزایش روزافزون کاربران تلفن های هوشمند، زمینه را برای عملیات بانکی غیر حضوری فراهم کرده است.‌ این موسسه علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات الکترونیک و خدمات غیرحضوری، توجه ویژه ای به ایجاد شرایط مناسب در مسیر فعالیت در چرخه اقتصادی کشور داشته است به طوری که صدور ضمانت‌نامه بانکی در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۰ در موسسه اعتباری ملل نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از شمانیوز، ‌این موسسه برای کمک به فعالان اقتصادی و تسریع در انجام معاملات و قراردادها نسبت به صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی اقدام می‌کند و بر همین اساس تمامی بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی می‌توانند با دریافت ضمانت‌نامه از موسسه اعتباری ملل سهولت بیشتری در چرخه امور اقتصادی و بازرگانی خود ایجاد کنند. اما موسسه اعتباری ملل در تازه ترین اقدام خود و به منظور تسهیل در انجام امور مشتریان، امکان رهگیری مرسولات پستی را از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل ایجاد کرد.

بر همین اساس هموطنان گرامی می‌توانند ضمن نصب نرم افزار فام از خدمات پستی شامل رهگیری مرسولات پستی، استعلام خدمات کد پستی، محاسبه و نرخ پستی مرسولات بهره مند شوند. گفتنی است با نرم افزار فام می توان نسبت به خرید بسته اینترنتی از کلیه اپراتورها نیزاقدام کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار