| کد مطلب: ۴۱۷۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

ابزاری کاربردی برای رویدادهای آنلاین

سامسونگ از مانیتور وب‌کم S4 خود رونمایی کرد

مانیتور وب‌کم S4 جدیدترین مدل از سری مانیتورهای سامسونگ است که به تازگی رونمایی شده است. این مانیتور 24 اینچی با داشتن وب‌کم، بلندگو و میکروفون داخلی به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به ابزارهای جانبی خاصی در جلسه‌ها و رویدادهای آنلاین شرکت کنند.

سامسونگ از مانیتور وب‌کم S4 خود رونمایی کرد

آرمان ملی آنلاین -همه‌گیری بیماری و در ادامه آن برقراری فاصله اجتماعی بسیاری از جنبه‌های کار و زندگی ما را تغییر داده است. یکی از این تغییرات آنلاین شدن جلسه‌ها و رویدادهای کاری و آموزشی است. بسیاری از رویدادهایی که تا پیش از این تنها به شکل حضوری برگزار می‌شد به ویدئو کنفرانس و جلسه‌های آنلاین تبدیل شد.
برای اینکه کاربران بتوانند با این تغییرات هماهنگ شوند لازم است تا ابزارها و دستگاه‌های دیجیتال هم به ویژگی‌های جدید مجهز شوند. مانیتورها یکی از این دستگاه‌ها هستند که امروزه کاربردهایی فراتر از نمایش یک ویدئو و فایل پیدا کرده‌اند و به ابزارهایی برای برگزاری جلسه‌های آنلاین و ویدئو کنفرانس‌ها تبدیل شده‌اند. همین موضوع باعث شده تا سامسونگ مانیتور S4 خود را با طراحی جدید و دوربین وب‌کم طراحی کرده است.

حضور چشمگیر در جلسه‌های آنلاین
دوربین وب‌کم مانیتور S4 از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با وضوح FHD بهره می‌برد و به همراه یک دوربین مادون قرمز به خوبی امکان حضور شما در ویدئو کنفرانس‌ها و جلسه‌های آنلاین را فراهم می‌کند.
طراحی دوربین وب‌کم به شکلی انجام شده تا خللی در طراحی یکدست و منسجم مانیتور به وجود نیاید، این دوربین در بخش بالایی مانیتور جای گرفته و با یک فشار کوچک بر روی آن از محفظه خود خارج می‌شود. در زمان‌هایی که جلسه‌ و رویداد آنلاینی ندارید می‌توانید آن را به سمت پایین فشار دهید تا دوربین وب‌کم در محفظه مخصوص خود قرار بگیرد.
مانیتور S4 سامسونگ با پشتیبانی از راهکار Windows Hello ورود یا لاگین شدن کاربر به سیستم را در سریع‌ترین زمان انجام می‌دهد. در این راهکار به کمک دوربین وب‌کم و سنسورهای بیومتریک آن از سیستم تشخیص چهره استفاده می‌شود تا کاربر بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور و به شکلی امن و مطمئن وارد سیستم خود شود.

طراحی منعطف مانیتور
مانیتور S4 سامسونگ با وضوح فول‌اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای طراحی شده تا کاربران تصاویر و ویدئوها را در زوایای مختلف با وضوح بالا و مطلوب تماشا کنند پنل IPS مانیتور، روشنایی و وضوح بالای تصاویر به همراه نمایش دقیق و طبیعی رنگ‌ها را تضمین می‌کند.
قرار گرفتن بلندگو و میکروفون در داخل مانیتور باعث شده تا فضای بیشتری برای طراحی درگاه‌ها و پورت‌ها به وجود بیاید. مانیتور S4 برای اتصال دستگاه‌های جانبی از ۲ پورت USB و پورت‌های HDMI، D-SUB و DP بهره‌مند شده است.
در طراحی بدنه و پایه مانیتور نیز به ویژگی‌های ارگونومیک آن توجه زیادی شده است و به همین دلیل امکان چرخش مانیتور به حالت عمودی و افقی وجود دارد. پایه منعطف مانیتور این اجازه را می‌دهد تا کاربر پنل را در زاویه مطلوب و مورد علاقه خود قرار دهد و تجربه‌ای راحت و پربازده از کار با مانیتور S4 داشته باشد.
مانیتور S4 از قابلیت‌های flicker-free و کاهنده نور آبی برخوردار است که می‌تواند ضمن جلوگیری از لرزش تصاویر مانع از خستگی چشم‌ها شود و تجربه بصری راحتی را ارائه دهد. این مانیتور جدید سامسونگ از موسسه معتبر TUV Rheinland تاییدیه‌های مربوط به کاهش نور آبی و لرزش تصاویر را دریافت کرده است.
علاوه بر این مانیتور S4 از قابلیت AMD FreeSync هم پشتیبانی می‌کند که با هماهنگی بیشتر میان مانیتور و گرافیک دستگاه، تصاویری روان و بدون نقص را به نمایش می‌گذارد.
مانیتور 24 اینچی S4 سامسونگ با در نظر گرفتن نیازهای جدید کاربران و برای محیط‌های اداری و تجاری ترکیبی و چندکاره طراحی شده است. قابلیت‌های پیشرفته این مانیتور به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی کارهای مولتی‌تسکینگ خود را انجام دهند و علاوه بر آن به خوبی در رویدادهای آنلاین حاضر شوند.


ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار