| کد مطلب: ۴۱۷۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

صفحه نمایشی با بیشترین بهره‌وری

نگاهی به قابلیت‌های صفحه نمایش گلکسی Z Flip 3 5G سامسونگ

از دوربین‌های باکیفیت تا نمایشگرهای جدید، فهرست قابلیت‌ها و نوآوری‌های گلکسی Z Flip 3 سامسونگ متنوع و زیاد است اما شما حتی مجبور نیستید آن را باز کنید تا برخی از جدیدترین ویژگی‌های آن را کشف کنید. سامسونگ به لطف صفحه نمایش قدرتمند و ترکیب استایل و عملکرد، چهره‌ تازه‌ای به سری جدید گلکسی‌های تاشوی خود بخشیده است.

نگاهی به قابلیت‌های صفحه نمایش گلکسی Z Flip 3 5G سامسونگ

آرمان ملی آنلاین - صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3 در ابعاد 1.9 اینچی طراحی شده و دارای طیف وسیعی از قابلیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن گوشی، کنترل کاملی بر روی برنامه‌ها و قابلیت‌های آن داشته باشید. از پشتیبانی ویجت‌های جدید تا اسکرول کردن در پیام‌های گوشی، تنها بخشی از امکاناتی است که نمایشگر جلویی گلکسی Z Flip 3 در دسترس‌ شما می‌گذارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3 مرور کرده‌ایم.

اعلان‌های خود را تنها با یک نگاه بررسی کنید
صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3 با قابلیت مرور همه اعلان‌ها، مشاهده پیام‌های دوستان و پیدا کردن اطلاعات مورد نظر را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. باز هم بدون اینکه نیاز باشد تلفن خود را باز کنید.
فکرکنید قرار است در یک گالری هنری دوستان خود را ملاقات کنید، بزرگتر شدن ابعاد صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3 به شما امکان می‌دهد 4 خط متن پیام را مشاهده و تا 8 خط متن را اسکرول کنید تا هیچ اطلاعات مهمی را در مورد محل ملاقات از دست ندهید.

برنامه‌های مورد علاقه خود را از روی صفحه نمایش کنترل کنید
صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3 با داشتن ویجت‌هایی قدرتمند به شما امکان می‌دهد کنترل بیشتری روی 8 برنامه پیش‌فرض گوشی داشته باشید. کاربران می‌توانند آهنگ انتخاب شده خود را تغییر دهند، آب و هوا را بررسی کنند و حتی برنامه کلاس خود را بدون نیاز به باز کردن گوشی بررسی کنند.
ویجت کنترل Buds به شما امکان می‌دهد بین حالت‌های Active Noise Cancelling یا شنیدن صدای محیط و یا خاموش کردن آن، یکی را انتخاب کرده و حتی کنترل‌های لمسی بادز را فعال و غیرفعال کنید.
اگر به طور ناگهانی یک ایده عالی برای قسمت بعدی ولاگ به ذهن‌تان رسید، به راحتی می‌توانید افکار خود را به کمک ویجت ضبط صدا مستقیما از روی صفحه نمایش ضبط کنید. سایر ویجت‌های موجود عبارتند از موسیقی، آب و هوا، برنامه روزانه، زنگ هشدار بعدی، Samsung Health و تایمر.

صفحه نمایش ساعت خود را با گوشی هماهنگ کنید
به لطف قابلیت‌های پیشرفته صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3، می‌توانید نمایشگرهای گوشی و گلکسی Watch4 خود را با هم همگام سازی کنید. حتی وقتی استایل روزانه خود را تغییر می‌دهید، همچنان می‌توانید ظاهر خود را با تغییر صفحه نمایش جلویی در گلکسی Z Flip 3 و Watch4 به سبکی هماهنگ کنید که با لباس‌های‌تان مطابقت داشته باشد. فرقی نمی‌کند یکی از صفحه‌های نمادین و تعاملی ساعت‌های گلکسی سامسونگ را انتخاب کنید یا ساعت خود را با تصاویر گالری شخصی سازی کنید، مطمئناً راهی برای بیان خود پیدا خواهید کرد که واقعاً متعلق به شما است.

صفحه نمایش شما، کارت شناسایی شما
به لطف انواع گزینه‌های شخصی‌سازی، می‌توانید بیان واقعی خود را کشف کرده و گلکسی Z Flip 3 را به اندازه خودتان منحصربه‌فرد کنید. با صفحه نمایش جلویی این گوشی تاشو می‌توانید حداکثر 15 تصویر را به عنوان تصویر زمینه خود انتخاب کنید و هر بار که گوشی را روشن می‌کنید، تصویر متفاوتی نمایش داده می‌شود. این صفحه نمایش یک بوم خالی عالی است که می‌توانید با آن تمام جنبه‌های شخصیتی خود را به اشتراک بگذارید، می‌توانید خاطرات باورنکردنی یک تعطیلات با دوستانتان را انتخاب کنید یا گیف بامزه‌ای که شما را می‌خنداند.

تک‌ تک لحظه‌هایتان را با یک دست ثبت کنید
می‌توانید بدون نیاز به باز کردن دستگاه با استفاده از Quick Shot عکس سلفی بگیرید. پس از فعال کردن Quick Shot، برای جابجایی بین حالت عکس و فیلم، انگشت خود را روی صفحه بکشید تا محتوا را برای شبکه‌های اجتماعی خود ضبط کنید. می‌توانید برای گرفتن عکس‌های گروهی در ساحل با دوستان‌تان، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا دوربین را به وضعیت فوق عریض تغییر دهید. اکنون نه تنها عکس گرفتن با یک دست آسان‌تر است، بلکه دوربین پشت نیز تصاویر بی‌عیب و نقصی می‌گیرد که در همان لحظه آماده به اشتراک‌گذاری با فالوورهای شما در شبکه‌های اجتماعی هستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار