| کد مطلب: ۴۱۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک کشاورزی:

دامدار کارت برای دامداران کشور صادر می‌شود

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه سال 1399مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان با سود ۱۲ درصد در قالب کشاورز کارت به ۵۰ هزار نفر از کشاورزان کشور پرداخت شد، از صدور دامدار کارت طی روزهای آینده خبرداد.

دامدار کارت برای دامداران کشور صادر می‌شود

آرمان ملی آنلاین -به گزارش بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی که همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس به داراب سفر کرده بود،در گفت و گو با ایرنا افزود: کشاورزانی که سال قبل کشاورز کارت دریافت کرده اند باید مبلغ آن را بازپرداخت کنند تا دوباره همان مبلغ برای آنها شارژ شود.

وی درباره امهال مطالبات کشاورزان نیز گفت:بر اساس مصوبات قانونی؛ بند ۳۳ قانون برنامه، بند«ل» تبصره ۱۶ قانون بودجه و تبصره ۳۵ را اجرا کردیم و امسال نیز اگر کشاورزان ۲۰ درصد از بدهی شان در قالب بخشنامه امهال بپردازند، می توانیم دوباره تقسیط مجدد کنیم.

وی اضافه کرد: دولت مصوبه دیگری در زمینه امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی دارد که منتظریم دستورالعمل اجرایی آن به بانک ابلاغ شود تا آن را اجرا کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه گفت: در نیمه نخست امسال در زمینه تأمین ماشین‌های کشاورزی؛ مکانیزاسیون و همینطورتأمین بذر گواهی شده تسهیلات خوبی برای کشاورزان فراهم کردیم و همچون گذشته در زمینه توسعه گلخانه ها؛کاشت و فرآوری گیاهان دارویی تسهیلات خوبی توسط بانک پرداخت می شود.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر استانی روز پنجشنبه 22مهرماه 1400 رئیس جمهور و شماری از وزیران به استان فارس، همراه با وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های خفر، جهرم، داراب و زرین‌دشت حضور یافت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار