| کد مطلب: ۴۱۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

تعامل با شرکای اجتماعی و توسعه پوشش بیمه ای از اهداف تامین اجتماعی می باشد

نشست تخصصی با حضور مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان و روسای ادارات تخصصی تامین اجتماعی، رئیس و معاونین دانشگاه استان در سالن دکتر رزمجوی این دانشگاه برگزار شد.

تعامل با شرکای اجتماعی و توسعه پوشش بیمه ای از اهداف تامین اجتماعی می باشد

آرمان ملی آنلاین -به گزارش سازمان تامین‌اجتماعی، دکتر ریاضی، مدیرکل تامین‌اجتماعی اصفهان با دکتر طالبی رئیس دانشگاه استان اصفهان جهت ارائه راهکارهای بهبود و تسهیل مشکلات دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه مسائل و مشکلات دانشگاه از جمله موارد بیمه ای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی از سال ۶۴ به بعد، مرخصی زایمان، سختی کار کارکنان خدماتی و بازنشستگی ماده ۱۰۳ مطرح شد.

دکتر ریاضی گفت: ارتباط موثر سازمان تامین اجتماعی با دانشگاه ها نشانه بلوغ سازمانی است که با ارتباط سازنده و موثر باعث برون رفت مشکلات می شود و وحدت رویه بین ارگان ها باعث تسهیل امور می شود. وی افزود باید مسائل و مشکلات مطرح شده را بررسی و با توجه به دستورالعمل‌های صادره موارد را پیگیری کرد.

وی در ادامه گفت با تشکیل کارگروه تخصصی می‌توان مشکلات را بررسی و به تعامل رسید. در خصوص مشکلات بیمه ای با توجه به مدارک و مستندات که دانشگاه به تامین اجتماعی ارائه می‌کند ارائه طریق می شود.

در این جلسه روسای ادارات تخصصی اداره کل تامین اجتماعی استان دستورالعمل موارد مطروحه را بصورت کامل تشریح کردند.

رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه همکاری و تعامل بین دانشگاه علوم پزشکی و تامین‌اجتماعی در سطح خوبی است اظهار داشت: امیدواریم این همکاری و تعامل بین دو مجموعه بیشتر از گذشته باشد و در توسعه و پیشرفت استان موثر واقع شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار