| کد مطلب: ۴۱۷۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

معرفی خودرو؛

GLS۶۰۰ شیک ترین شاسی بلندی که مرسدس میباخ تاکنون تولید کرده!

شاسی بلند GLS۶۰۰ پس از کلاس S میباخ ، دومین مدل در بخش خودروهای فوق لوکس مرسدس است.

GLS۶۰۰ شیک ترین شاسی بلندی که مرسدس میباخ تاکنون تولید کرده!

آرمان ملی آنلاین - این روزها کم و بیش شاهد رونمایی از شاسی بلند‌های لوکسی هستیم که با برچسب قیمت شش رقمی عرضه می شوند. خودروهایی که بسیار جذاب هستند و لوکس بودن را به رخ می کشند. یکی از این خودروهای لوکس که به تازگی رونمایی شده میباخ GLS۶۰۰، ۲۰۲۱ است که جلوه ای فوق لوکس دارد و قرار است تا با مارک‌هایی مانند بنتلی و رولزرویس نبرد کند.

GLS۶۰۰ شاسی بلندی فوق لوکس که قرارا است با ویژگی‌های فانتزی به بازار عرضه شود و با ظاهر زیبایی که دارد، جای هیچ سوالی را در خصوص میزان استقبال آن نخواهد گذاشت. این خودرو برخلاف دیگر رقیبان از سه ردیف بهره نمی برد و اکنون فقط با 2 ردیف اراده می شود.

شاسی بلند GLS۶۰۰ پس از کلاس S میباخ ، دومین مدل در بخش خودروهای فوق لوکس مرسدس است که قرار است امسال به بازار عرضه شود.

مرسدس میباخ 2021 GLS-Class

بسیاری از امکانات و تجهیزاتی که در مرسدس میباخ دیده شده، استاندارد هستند که از جمله آنها می توان به حالت رانندگی نیمه مستقل، روکش چرم ناپا و تزئینات داخلی و خارجی زیبا اشاره کرد. به گفته مرسدس میباخ، این خودرو از یک موتور 8 سیلندر دوقلو توربوشارژ استفاده می کند که می تواند تا ۵۵۸ اسب بخار قدرت تولید کند و می‌تواند شاسی بلند لوکس بزرگ را در ۴.۸ ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند.

مرسدس میباخ 2021 GLS-Class

گفته شد که این خودرو 2 ردیف صندلی را ارائه می دهد که تمامی آنها هر دو عملکرد گرمایی و ماساژ را ارائه می‌دهند. صندلی‌های عقب بسیار راحت هستند و سرنشینان می توانند ساعت ها روی آنها بنشینند و از منظره بیرون لذت ببرند.

مرسدس میباخ 2021 GLS-Class

اگر بخواهیم از فضای داخلی بگوییم، به جرات می توان گفت کابین آن اکنون بسیار شیک طراحی شده است، روی داشبورد و پانل در‌ها از چرم ناپا استفاده شده است و حتی این چرم را روی صندلی ها می توان دید.

مرسدس میباخ 2021 GLS-Class

یکی از جزئی ترین بخش های جذاب این طراحی استفاده از پخش کننده عطر است که باعث می شود سرنشینان حس خیلی خوبی داشته باشند. ظرفیت بار در اینجا مانند کلاس GLS معمولی سخاوتمند نیست، زیرا صندلی‌های عقب ثابت هستند و برای قرار دادن وسایل بزرگتر جمع نمی‌شوند.

مرسدس میباخ 2021 GLS-Class

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار