| کد مطلب: ۴۱۷۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

«قاب عکس کهنه» با شعری از ابتهاج منتشر شد

آلبوم موسیقی «قاب عکس کهنه» شامل ۹ قطعه‌ با شعری از هوشنگ ابتهاج و اشعار مصطفی طالبی با خوانندگی علیرضا وکیلی‌منش و آهنگسازی بهنام ارجمندی روانه‌ بازار شده است.

«قاب عکس کهنه» با شعری از ابتهاج منتشر شد

آرمان ملی آنلاین -این اثر با نوازندگی عود و سه‌تار بهنام ارجمندی، کمانچه و ویولا علیرضا دریایی، ویولنسل آتنا اشتیاقی، تنبک و بندیر حمید قنبری، با خوانندگی علیرضا وکیلی‌منش و آهنگسازی بهنام ارجمندی ساخته شده است.

آلبوم قاب عکس کهنه از ۹ قطعه‌ با شعری از هوشنگ ابتهاج و اشعار مصطفی طالبی در قالب دستگاه ماهور و آواز بیات اصفهان اجرا شده است. تصویر روی آلبوم نیز مربوط به اثر حجم ساخته مصطفی طالبی است.

بهنام ارجمندی، آهنگساز آلبوم قاب عکس کهنه فارغ‌التحصیل رشته‌ موسیقی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که ضمن برگزاری کنسرت‌های متعدد در کشورهای ایران، اوکراین، فرانسه، ترکیه، کردستان عراق، هند، چک و... با گروه‌های موسیقی مختلف از جمله ایل، هزار آوا، نیشتمان، خجسته، سوما و گدار همکاری داشته است.

از دیگر آثار ارجمندی می‌توان به آهنگسازی انیمیشن در قالب مجموعه تلویزیونی روباه بلا خروس زری و مجموعه انیمیشن قصه های شیرین، آهنگسازی فیلم داستانی یک شاخه گل، تنظیم آلبوم دمساز و آهنگسازی و نوازندگی قطعه «عشق مجهول» برای باغ نگارستان دانشگاه تهران اشاره کرد.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایرنا،آلبوم موسیقی قاب عکس کهنه با صدابرداری حسن خدایی‌نیا، میکس و مسترینگ استودیو پارس، حمید عسگری، ناظر ضبط علیرضا دریایی، گرافیک مهدی تجلی و تهیه‌کنندگی محمدباقر فرحی و با کوشش موسسه ساز و آواز کویر در استودیو پاییز تولید شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار