| کد مطلب: ۴۲۸۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

معرفی نسخه تقویت شده بی ام و سری ۸ گرن کوپه ۲۰۲۲

ب ام و سری ۸ گرن کوپه ۲۰۲۲ برخلاف نام کوپه، یک سدان چهار در است که با تمام امکانات اسپرت عرضه می شود.

معرفی نسخه تقویت شده بی ام و سری ۸ گرن کوپه ۲۰۲۲

آرمان ملی آنلاین - ب ام و سری ۸ گرن کوپه ۲۰۲۲ برخلاف نام کوپه، یک سدان چهار در است که با تمام امکانات اسپرت عرضه می شود. بی‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲ اکنون با پویایی بهتر، قابلیت‌ها و امکانات بیشتر و البته شاید متأسفانه برای برخی‌ها، اولین بار با جلوپنجره بدنام کلیوی که در قسمت جلویی آن چسبانده شده است، رونمایی شد.

اگر بخواهیم این خودرو را نسبت به نسل قبل مقایسه کنیم می توان گفت اکنون در این خودرو نسل جدید، دسترسی به صندلی‌های عقب بسیار آسان‌تر شده است و در واقع 2 بزرگسال به راحتی می توانند در آن بنشینند. صندوق عقب نیز فضای بار مناسبی دارد و می توان از آن استفاده بهینه کرد.

خریداران می‌توانند از میان گزینه‌های موتور، آنچه در سری ۸ معمولی بود را انتخاب کنند یعنی این خودرو مجهز به یک موتور 6 سیلندر خطی و توربوشارژ یا یک V-۸ دو توربو است که هر 2 قدرت زیادی را ارائه می‌کنند. برای تکمیل همه چیز، بدنه شیک به اندازه نوع دو در، در خیابان توجه را به خود جلب می‌کند و به همان اندازه گران به نظر می‌رسد.

بی ام و 2022 8 گرن کوپه

بی‌ام‌و مدل جدید آلپینا B۸ را در سری ۸ گرن کوپه عرضه کرده است که نسخه ۶۱۲ اسب بخاری موتور V-۸ توئین توربوی خودرو را دارد. آلپینا B۸ همچنین دارای چندین شکوفایی طراحی منحصربه‌فرد است که از جمله آنها می توان به رینگ‌های ۲۱ اینچی ویژه ۲۰ پره، اسپویلر جلویی پایینی با آرم آلپینا، سپر عقب جدید و اسپویلر لبه‌ای عقب روی صندوق عقب اشاره کرد.

بی ام و 2022 8 گرن کوپه

کابین نیز به‌روزرسانی‌های زیادی را داشته است که از جمله آنها می توان به چرم لاوالینا، تزئینات چوبی و یک کنترل‌کننده سیستم اطلاعاتی اشاره کرد. تیپ اسپرت M۴۴۰i از الگوی توری منحصربه‌فردی با اطراف کاملاً براق Cerium Gray استفاده می‌کند که به آینه‌های جانبی و اگزوز منتقل می‌شود. به‌علاوه طراحی سپر پایینی به شکل U یادآور مدل‌های اسپرت M است.

بی ام و 2022 8 گرن کوپه

نسخه M۸۵۰i ، با موتور 8 سیلندر ۵۲۳ اسب بخار قدرت را ارائه می‌دهد؛ پکیج M Sport با کیت بدنه عضلانی‌تر و تزئینات بیرونی مشکی و همچنین فرمان مخصوص که حرف M روی آن حک شده و سایر ارتقا‌های داخلی ارائه می شود، سایر افزودنی‌ها شامل مجموعه‌ای از چرخ‌های ۲۰ اینچی روی تایر‌های پرفورمنس run-flat برای حداکثر توانایی در پیچ‌ها و پکیج Comfort Seating است.

بی ام و 2022 8 گرن کوپه

یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده و یک جفت موتور، سری ۸ گرن کوپه را برجسته می‌کند. ۸۴۰i دارای یک پیشرانه ۳.۰ لیتری 6 سیلندر خطی توربوشارژ ۳۳۵ اسب بخاری است که به دو چرخ متحرک یا عقب مجهز می‌شود. M۸۵۰i ​​دارای موتور ۴.۴ لیتری V-۸ توئین توربوی ۵۲۳ اسب بخاری و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد است.

در حالی که موتور پایه آن چیزی که V-۸ انجام می‌دهد را ندارد، اما هنوز هم بسیار سریع است و هنگام شتاب زدن صدای دلپذیری تولید می‌کند. کسانی که به دنبال نیروی رانش قابل توجه‌تر هستند، از M۸۵۰i ​​استقبال خواهند کرد که دارای یک نسخه تنظیم شده از موتور در بی ام و M۸ گرن کوپه است.

بی ام و 2022 8 گرن کوپه

مدل آلپینا B۸ تقریباً با M۸ گرن کوپه با نسخه ۶۱۲ اسب بخاری توئین توربو V-۸ مطابقت دارد. بی‌ام‌و ادعا می‌کند که می‌تواند تنها ۳.۳ ثانیه به سرعت صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همه M۸ ها یک سواری عالی و واکنش‌های هندلینگ را ارائه می‌دهند. مانند سری ۸ کوپه و کانورتیبل، فضای داخلی گرن کوپه بسیار تجهیز شده است.

همه مدل‌ها دارای یک کلاستر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، نور محیطی مناسب، صفحه نمایش بزرگ، روکش چرمی، سانروف پانوراما و شارژ بی‌سیم هستند. کابین را می‌توان با سرپوش‌های شیک تر، تابلو‌های شیشه‌ای و صندلی‌های چند منظوره با قابلیت تنظیم بیشتر ارتقا داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار