| کد مطلب: ۴۲۸۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

نوروزی :

اقدامات دولت در حوزه معیشت مردم تاکنون اثرگذار نبوده است/ نمایندگان در مورد وزارت آموزش و پرورش حساس هستند

نماینده علی‌آباد کتول گفت: انتظار مردم این است که اقدامات در حوزه معیشت مردم و بحث مهار تورم و گرانی اثرگذار باشد که تاکنون این اتفاق رخ نداده و در این مدت لبنیات، مرغ، گوشت، مواد غذایی و فولاد درخصوص همه این‌ها شاهد گرانی هستیم.

اقدامات دولت در حوزه معیشت مردم تاکنون اثرگذار نبوده است/ نمایندگان در مورد وزارت آموزش و پرورش حساس هستند

آرمان ملی آنلاین -رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی پیرامون ارزیابی عملکرد دولت طی سه ماه اول، گفت: مردم یک اعتقاد خاصی به عملکرد آقای رئیسی در قوه قضاییه پیدا کردند و انتظار داشتند این عملکرد به عنوان دولت مردمی و انقلابی استمرار پیدا کند. اما اولا انتصابات با تعلل انجام می‌شود و ثانیا انتظار داریم شایسته‌سالاری مدنظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: انتظار دیگر مردم این است که اقدامات در حوزه معیشت مردم و بحث مهار تورم و گرانی اثرگذار باشد که تاکنون این اتفاق رخ نداده و در این مدت در خصوص لبنیات، مرغ، گوشت، مواد غذایی و فولاد شاهد گرانی هستیم و انتظار است که دولت یک اقدام عملی برای کنترل گرانی و مهار تورم داشته باشد.

نوروزی افزود: همچنین در بازار بورس هم بهبود ملموس نداشتیم و انتظار داریم که دولت کار و اقدام عملی انجام دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه پیرامون انتصابات فامیلی که در رده‌های مختلف دولت شنیده می‌شود، ابراز داشت: دیدگاه حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهید مظلوم بهشتی این است که تخصص و تعهد دو بال ضروری برای نظام ما است و این دولت و آن دولت ندارد، باید منویات حضرت آقا و حضرت امام مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: انتظار این است که افراد توانمند، کارآزموده و باتجربه بیایند در مصدر امور قرار بگیرند و از این دولت هم انتظار بیشتری وجود دارد؛ اصلا جریان انقلابی یعنی انتصابات دور از رابطه انجام شود.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا، نوروزی درخصوص معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هنوز به مجلس نیامده و نماینده‌ها هنوز با ایشان آشنا نیستند. باید یک آشنایی نسبت به سوابق، روزمه کاری، برنامه‌ها و اهداف ایشان برای نمایندگان ایجاد شود تا بعد بتوانند اظهارنظر کنند؛ اما نکته ضروری و قابل توجه است که آموزش و پرورش سنگ بنای آینده نظام است و نمایندگان روی آن بسیار حساس هستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار