| کد مطلب: ۴۲۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

سی و پنجمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل مبارک باد + فیلم

مؤسسه اعتباری ملل در سال ۱۳۶۶ با نام صندوق قرض‌الحسنه عسکریه فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۳ با شکل گرفتن وزارت تعاون به‌عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ کرد و پس‌ازآن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش داد.

سی و پنجمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل مبارک باد + فیلم

آرمان ملی آنلاین - هم‌زمان پیگیری‌های لازم را جهت اخذ مجوز فعالیت تحت عنوان مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد به‌طوری‌که در زمان ریاست کلی مرحوم دکتر نوربخش دستور ایشان به مرحوم دکتر زرین قلم در جهت تسریع صدور مجوز ابلاغ شده است.

در سال ۱۳۸۵ توافق‌نامه‌ای بین هیئت‌مدیره مؤسسه و بانک مرکزی برای تبدیل تعاونی اعتبار عسکریه به مؤسسه مالی و اعتباری امضاء شد که درنهایت این توافق‌نامه منجر به صدور موافقت اصولی بانک مرکزی شد.

سپس مؤسسه با فراهم آوردن اسناد و مدارک موردنیاز و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در ابتدای سال ۱۳۹۰ جهت تأمین سرمایه موردنیاز و تبدیل‌شدن به سهامی عام، اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد که پس از اتمام مراحل پذیره‌نویسی و بررسی و تائید بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۱۲ تیر ماه سال ۱۳۹۰ نزد اداره کل ثبت شرکت‌ها به‌عنوان مؤسسه مالی و اعتباری سهامی عام ثبت و تغییرات آن در روزنامه رسمی درج شد و پس‌ازآن نام مؤسسه با شماره ۱۰۸۴۰ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید.

و در سال ۱۳۹۲ موفق شد مجوز رسمی فعالیت خود را از بانک مرکزی اخذ نماید و امروز به عنوان یکی از موسسات اعتباری در سطح کشور فعالیت داشته و انواع خدمات نوین بانکی را به هموطنان و مشتریان ارائه نماید .

همچنین در سال ۱۳۹۴ پس از سال ها فعالیت در حوزه پولی و بانکی و با برگزاری نظرسنجی از مردم نام موسسه عسکریه را به ملل تغییر داد . در حال حاضر ملل مجموعه ای کامل از خدمات بانکی از اعطای تسهیلات تا صدور ضمانت نامه های ارزی و ریالی از خدمات درون شعبه تا خدمات الکترونیک تمام وقت را ارائه میدهد .

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار