| کد مطلب: ۴۲۸۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

افتتاح طرح جدید پیمایشی بیمه بدنه اتومبیل کارآفرین

شرکت بیمه کارآفرین در رستای اهداف عالیه و چشم انداز خود، با توجه به سفر در دنیای دیجیتال در شرکت و ضریب خسارت مناسب رشته بیمه بدنه اتومبیل در صنعت بیمه کشور در روز سه شنبه مورخ 25 آذرماه طی مراسمی طرح جدید بیمه بدنه اتومبیل با حضور اعضاء هیئت عامل و جمعی از مدیران ستادی و نمایندگان، این طرح افتتاح گردید.

افتتاح طرح جدید پیمایشی بیمه بدنه اتومبیل کارآفرین

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین، شرکت بیمه کارآفرین با توجه به سابقه دو ساله مطالعه و اجرای فاز آزمایشی این بیمه نامه با استفاده امکانات ویژه در نرم افزار ویسمن، در این طرح پیمایشی جدید ویژگی هایی در جهت خدمت رسانی بهتر به بیمه گذاران اضافه گردیده است. از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد؛ اهمیت آن در جذب پرتفوی و نیز عادلانه کردن حق بیمه بدنه اتومبیل و متناسب شدن حق بیمه بدنه اتومبیل با میزان کارکرد آن، بسیار منطقی و در عین حال مطلوب مشتریان است، از این رو شرکت بیمه کارآفرین با دقت نظر به این موضوع، بیمه نامه بدنه اتومبیل پیمایشی را طراحی و اجرا کرده است.هدف اصلی در این طرح نحوه محاسبه، اقتصادی کردن و ایجاد مطلوبیت برای بیمه گذارانی است که کمترین استفاده را از خودرو داشته اند و متقاضی پرداخت بهینه حق بیمه براساس میزان استفاده از خودرو هستند.

و دیگر مزایای این طرح، مبنای محاسبه حق بیمه برگشتی، 60 درصد از کل حق بیمه می باشد.

در این طرح با استفاده از نرم افزار ویسمن که دارای امکانات و قابلیت های ویژه ای است؛ تهیه عکس از کیلومتر خودرو با ویسمن در زمان صدور بیمه نامه می باشد و اعلام و عکس مجدد به وسیله برنامه ویسمن از کارکرد کیلومتر خودرو در پایان مدت اعتبار بیمه نامه از جمله امکانات نرم افزار ویسمن در این طرح می باشد.

این طرح به صورت آزمایشی و به مدت 4 ماه تا پایان سال 1400 معتبر بوده و در صورت بررسی عملکرد و موفقیت های طرح از ابتدای سال 1401 اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار