| کد مطلب: ۴۲۸۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

بازدید رییس جمهور از واحد تولیدی سرجین بافت زنجان و دستور برای رفع مشكل آن

رییس جمهور از شركت سرجین بافت زنجان كه توسط بانك صنعت و معدن تأمین مالی شده است، بازدید نمود و برای حل مشکل این واحد به وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار زنجان ماموریت داد.

بازدید رییس جمهور از واحد تولیدی سرجین بافت زنجان و دستور برای رفع مشكل آن

آرمان ملی آنلاین -به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن، آیت الله سید ابراهیم رئیسی به اتفاق هیأت همراه روز پنجشنبه بیست و هفتم آبانماه در سفر به استان زنجان در محل کارخانه سرجین بافت حضور یافت و اظهار داشت: روند کار این شرکت سالهای گذشته بسیار عادی بود که با تحریم های ظالمانه اعمال شده، به مشکلات ناخواسته ای برخورد که باید مسایل آن در کمترین زمان ممکن حل شود و به چرخه تولید بازگردد.
وی با بیان اینکه این کارخانه در مرحله اول یک هزار و ۵۰۰ نفر نیرو جذب خواهد کرد تأكید كرد: مسؤلان استان نسبت به نبود هیچ سوء نظر و سوء جریانی در این کارخانه اتفاق نظر دارند و نباید نسبت به رفع مشکل آن تعلل شود و با کمک دولت و مسؤلان استانی مشکل این واحد تا حداکثر یک ماه آینده رفع شود.
شرکت تولیدی سرجین بافت درسال 1390 با هدف تولید پوشاک به ظرفیت 7 میلیون و 400 ثوب در سال و با اشتغالزایی1582 نفر به طور مستقیم در شهر زنجان افتتاح گردیده و از سوی بانك صنعت و معدن 100 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 35 میلیون و 784 هزار دلار تسهیلات ارزی برای این شركت مصوب شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار