| کد مطلب: ۴۲۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

جلسه مهندس محمدی با مدیرعامل بانک تجارت کشور

طی جلسه ای که عصر امروز در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد، مهندس محمدی میزبان مدیرعامل بانک تجارت کشور و هیات همراه بود.

جلسه مهندس محمدی با مدیرعامل بانک تجارت کشور

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع،در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع ضمن تبریک به مناسبت انتصاب دکتر اخلاقی به مدیریت عامل بانک تجارت کشور برای ایشان و کلیه همکارانشان آرزوی توفیق نمود.

در ادامه مهندس محمدی ضمن اشاره به بهره برداری از پروژه معظم افزایش ظرفیت ۵۰ درصدی تولید آهن اسفنجی این شرکت با تکیه بر توان داخلی و ظرف مدت تنها ۴۵ روز، این دستاورد ارزشمند که برای اولین بار در کشور اجرایی شده را موجب افتخار برای صنعت فولاد دانسته و در ادامه ضمن تشریح پروژه بزرگ و استراتژیک افزایش ظرفیت فولاد سازی، به تبیین برنامه های توسعه ای شرکت پرداختند.

شایان ذکر است در این دیدار مهندس محمدی، توجه به نیازهای اقتصادی و معیشتی سرمایه های انسانی را از مهمترین دغدغه های خود دانسته و تسهیل و سرعت در پرداخت تسهیلات بانکی برای استفاده کارکنان را از مهمترین انتظارات خود عنوان نمود.

در ادامه دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت، ضمن ابراز خوشحالی از همکاری های فی مابین، با بیان اینکه تعاملات سازنده ی بانک تجارت با شرکت آهن و فولاد ارفع در چارچوب مسیر گذشته با قدرت و سرعتی دوچندان دنبال خواهد شد افزود: بانک تجارت با اتکا به توان پرسنل حرفه‌ای و متخصص خود برای پاسخ به وفاداری مشتریان، متعهد و مکلف به انجام تعهدات است و ما در این راه بیش از پیش در مسیر حمایت از صنعت کشور تلاش خواهیم کرد.

دکتر اخلاقی با اشاره به اینکه بانک تجارت برای پاسخ به نیازهای بانکی، تعهداتی و تسهیلاتی شرکت‌ آهن و فولاد ارفع در سریعترین زمان ممکن آمادگی دارد یادآور شد: افزایش سرعت خدمات و ارتقای سطح اطمینان شرکت نسبت به خدمات بانک بسیار حائز اهمیت است و تیم مدیریتی بانک تجارت همچنان پرتوان و پرتلاش خدمت‌رسانی را چه بسا بهتر از گذشته به انجام می‌رساند.

همچنین طی این جلسه، دو مدیرعامل راهکارهای گسترش همکاری را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار