| کد مطلب: ۴۳۹۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

استاندار بوشهر در دیدار با مدیرعامل بانک؛

پست بانک ایران با حضور در روستاها رضایت مردم را کسب کرده است

استاندار بوشهر در دیدار با مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه گفت:وظیفه ما و تمامی دستگاه های اجرایی کشور توسعه اشتغال و کمک به مردم برای رفع مشکلات است.

پست بانک ایران با حضور در روستاها رضایت مردم را کسب کرده است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، احمد محمدزاده استاندار بوشهر در ادامه با بیان اینکه گزارش های دریافتی از مدیریت شعب پست بانک استان نشان می دهد که این بانک با حضور در مناطق کمتر توسعه یافته نقش بسیار موثری در پویایی، رونق کسب و کار، حمایت از تولید و اشتغال داشته است، گفت: پست بانک ایران توانسته رضایت عمومی مردم را به دست آورد و باید از مدیران و کارکنان بانک برای کسب این موفقیت تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: هیچ چیز شیرین‌تر از خدمت به مردم و مشاهده رضایت آنان نیست و پست بانک ایران با حضورش در مناطق محروم و ارائه انواع خدمات بانکی این ماموریت را به خوبی انجام داده است.
محمدزاده با اشاره به اینکه استانداری بوشهر با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی اقدام به ایجاد کارگروه اشتغال در مناطق روستایی کرده است، تصریح کرد: با توجه به حضور موثر پست بانک در مناطق روستایی این بانک باید جز اعضای کارگروه باشد و با استفاده از تجارب و ابتکارات جمعی، زمینه تسهیل در ارائه خدمات رسانی به مردم روستاها فراهم شود.
در ادامه این دیدار بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران ضمن ارائه تاریخچه فعالیت، ماموریت‌ها و اهداف پست بانک ایران به تشریح دستاوردها و نقش این بانک در رونق کسب و کار، اشتغال‌زایی و اقتصاد روستاها پرداخت.
همچنین حیدر پوررهنما مدیر شعب پست بانک استان بوشهر گزارش جامعی از مهمترین اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شعب استان بوشهر ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، در این دیدار معاونین استاندار بوشهر و مدیران همراه با مدیرعامل پست بانک ایران دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای توسعه همکاری‌های مشترک ارائه کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار