| کد مطلب: ۴۳۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

گل‌محمدی: شل بازی کردن به‌خاطر داربی غیرحرفه‌ای است/ باید به داوران اعتماد کرد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که شرایط جدول، شرایط حساسی برای این تیم و نفت مسجدسلیمان است و دوست نداریم در بازی خانگی، امتیاز از دست دهیم.

گل‌محمدی: شل بازی کردن به‌خاطر داربی غیرحرفه‌ای است/ باید به داوران اعتماد کرد

آرمان ملی آنلاین - یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با تیم جوان و دونده‌ای بازی داریم و بازی‌های خوبی را از آن‌ها دیده‌ایم. فکر می‌کنیم که باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. شرایط جدول، شرایط حساسی برای هر دو تیم است و دوست نداریم در بازی خانگی، امتیاز از دست دهیم.

او ادامه داد: آماده این بازی هستیم و پس از پیروزی برابر صنعت نفت، از نظر روحی شرایط بهتری داریم. به خاطر بدقولی باشگاه، مشکلاتی گریبان‌گیر بازیکنان را گرفته اما به دنبال نمایش یک بازی خوب هستیم و باید با گردش توپ، بازی را مدیریت کنیم تا مثل بازی قبلی، شناور، پرسرعت و منطقی بازی کنیم تا از لایحه‌های دفاعی حریف رد شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره در نظر گرفتن ملاحظاتی به خاطر بازی داربی که در هفته هشتم برگزار می‌شود، توضیح داد: قطعا داربی روی این بازی تاثیر نمی‌گذارد و با تمام قوا برابر نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنانم می خواهم خیلی محکم مقابل حریف بازی کنند. بازی نیست که به خاطر داربی بخواهیم شل بازی کنیم و امتیاز از دست دهیم. هم این بازی و هم داربی ۳ امتیاز دارند و به فکر گرفتن امتیازهای کامل هستیم. کسی که بخواهد برای داربی شل بازی کند و مثلا کارت نگیرد، کاری غیرحرفه‌ای است و باید با تمام قوا به مصاف حریف برویم.

سرمربی پرسوپلیس در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر مشکلات مالی پرسپولیس و نارضایتی بازیکنان از گرفتن تنها ۵ درصد از مبلغ قراردادشان تصریح کرد: قبل از بازی شاید جای این صحبت‌ها نباشد اما حق این بازیکنان این نوع برخورد نیست. آن ها از همه چیز خود برای سربلندی پرسپولیس گذشته‌اند. عجیب است بعد از ۵ قهرمانی این مشکلات برای پرسپولیس وجود داشته باشد. چه کار باید می‌کردند که نباید می کردند؟ بازیکنان زندگی و خرج و مخارج دارند و درآمدشان فقط از فوتبال است. اعتراض کردن بازیکنان نسبت به دریافت قراردادشان و این که بعضی‌ها در این مورد صحبت می کنند، حربه‌ای شده تا این مسائل را توجیه کنند اما این بازیکنان نیاز به امکانات و رسیدگی خوب دارند. الآن دو ماه است که برای زمین تمرین نامه دادیم و شفاهی گفتیم اما زمین تمرین مناسبی نداریم و با همین کیفیت تمرین، وارد مسابقه می‌شویم. ۳ هفته است بازیکن گرفته‌ایم و فقط تمرین می کند و نمی تواند به خاطر پنجره بسته بازی کند؛ چرا این اتفاقات فقط برای پرسپولیس می افتد؟

او درباره حمایت وزارت ورزش از باشگاه گفت: همه از مشکلات پرسپولیس خبر دارند؛ از مدیر و وزیر گرفته تا خبرنگار و مردم. باید اراده‌ای باشد تا این مشکلات حل شد.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی نرسیدن به عبدی توضیح داد: مشکلی وجود ندارد و او مثل پسر من است. عبدی بازیکن بامعرفت و خوبی است و عملکرد فنی خوبی داشته است.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا، وی درباره داوری کوپال ناظمی گفت: من همیشه از داوران حمایت کرده‌ام و امروز هم حمایت می کنم. باید اجازه دهیم داوران کار خود را بکنند و هیچ داوری به دنبال این نیست که بخواهد حق را ناحق کند. وقتی تصمیمات این ۶ هفته را کنار هم می گذاریم، همیشه به ضرر ما بوده اما من ذهنم را منفی نمی کنم و باید به آن‌ها بیشتر اعتماد شود زیرا امکانات آن ها ضعیف است و باید فضایی را آماده کنیم تا با آرامش بیشتری سوت بزنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار