| کد مطلب: ۴۳۹۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره فروش نیمه اول سال 1400

اختتامیه پنجمین جشنواره فروش بیمه های زندگی، اموال و مسئولیت نیمه اول سال 1400 بیمه کارآفرین در همایش دو روزه توسعه متوازن و پایدار شعب در بندر انزلی برگزار شد.

تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره فروش نیمه اول سال 1400

آرمان ملی آنلاین - مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره فروش بیمه های زندگی، اموال و مسئولیت در نیمه اول سال 1400 بیمه کارآفرین در روز پنجشنبه مورخ 1400/09/04 در سالن همایش های هتل کانون عالی بندر انزلی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین؛ این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی، شعب و بیش از 200 نفر ازنمایندگان و شبکه فروش در سالن همایش های هتل کانون عالی بندر انزلی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ضمن تبریک موفقیت به بیش از 200 نفر از نمایندگان در کل کشور در این دوره از جشنواره فروش و تحقق بودجه اظهار امیدواری کرد که این تلاش و همدلی بیشتر از قبل موجب درخشش بیمه کارآفرین را در صنعت بیمه فراهم نماید.

در ادامه این مراسم محمد حیدری مدیرعامل شرکت ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه اعضای خانواده بزرگ بیمه کارآفرین، هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از زحمات همه همکاران و شبکه فروش در کسب موفقیت های شرکت دانست.

وی افزود:«شرکت بیمه کارآفرین دستاوردهای ارزشمندی را در شش ماهه اول سال کسب نموده است که از جمله آن ارائه چندین خدمت تازه در جهت خدمت رسانی بهینه تر به بیمه گذاران خود می باشد. شرکت بیمه کارآفرین با وجود تمام مشکلات و سختی های موجود کشور و احتساب 31 درصد سود مشارکت برای بیمه گذاران عمر را می توان برشمرد.»

مدیرعامل بیمه کارآفرین در ادامه سخنان خود افزود:«در حوزه خلق محصول جدید در بیمه های زندگی،درمان بیمه غیرزندگی موفق بوده ایم و امیدواریم برای سال آینده محصولات جدیدی به بازار عرضه خواهیم کرد.»

وی ضمن تقدیر از مشارکت شعب و نمایندگان در امور شرکت به ویژه جشنواره فروش از ایشان خواست تا با توجه ویژه به رویکردهای نوظهور در حوزه الکترونیک توانمندی های لازم برای ورود هرچه بیشتر به این عرصه را کسب نمایند.

درپایان این مراسم از نمایندگان برتر فروش پنجمین جشنواره فروش بیمه کارآفرین با اهدا تندیس و جوایز نفیس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار