| کد مطلب: ۴۳۹۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پیام مدیرعامل بیمه کارآفرین به مناسبت «روز بیمه»

پیام مدیرعامل بیمه کارآفرین به مناسبت روز بیمه منتشر شد .

پیام مدیرعامل بیمه کارآفرین به مناسبت «روز بیمه»

آرمان ملی آنلاین -متن نامه به شرح ذیل است:

بنام خدا

بیمه نوید دهنده آرامش و امنیت خاطر برای عموم مردم در حوزه های مختلف است و 13 آذر روز بیمه فرصتی می باشد تا تلاش فعالین این صنعت بعنوان پیام آور آسودگی و اطمینان ارج نهاده تا بتوان با یاری تجارب ارزشمندشان افق های روشن تری را برای جامعه ترسیم نمود. شرکت بیمه کارآفرین بعنوان یکی از شرکت های فعال در این صنعت دستاوردهای ارزشمندی در راستای انجام رسالت بیمه گری کسب نموده است.

بیمه کارآفرین در بحران پاندمی کرونا توانست از این تهدید اجتماعی بعنوان یک فرصت در راستای ارایه خدمات خود بر بستر دیجیتال اقدام نموده تا مشتریان بدون نگرانی در کوتاهترین زمان بتوانند انواع بیمه نامه ها خصوصا در رشته زندگی را از درگاه اینترنت خریداری نمایند.

همچنین انجام بازدیدهای بیمه نامه بدنه از طریق نرم افزار ویسمن با مدیریت شبکه نمایندگی ، برداشت از اندوخته بصورت سیستمی ، تک برگی نمودن بیمه نامه ها و حذف مراجعات حضوری با هدف مکانیزه نمودن عملیات بیمه گری ، حمایت از محیط زیست و حفظ سلامت مشتریان و کارکنان در شرایط بیماری کرونا از جمله گامهای موثر بیمه کارآفرین طی این دوره بوده است.شرکت بیمه کارآفرین با رویکردی علمی و تخصصی در زمینه سرمایه گذاری توانسته منافع سهامداران و ذینفعان را به نحو احسن مدیریت نماید .

عملکرد مناسب شرکت بیمه کارآفرین نتیجه تلاش و همیاری همه کارکنان و نمایندگان فعال شرکت بوده است که بر خود لازم دانستم تا این روز را به همه این همکاران و شبکه فروش تبریک گفته ، سعادت و سربلندی همراه با سلامتی را برای همه فعالین این صنعت از خداوند منان آرزو دارم .


محمد حیدری

مدیر عامل بیمه کارآفرین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار