| کد مطلب: ۴۳۹۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پنل‌های تخصصی سندیكای بیمه‌گران ایران در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه

سندیکای بیمه‌گران ایران با ارائه 8 پنل تخصصی، میزبان شرکت‌کنندگان در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و توسعه خواهد بود.

پنل‌های تخصصی سندیكای بیمه‌گران ایران در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در روزهای 13 و 14 آذر برگزار می‌گردد. در دو روز برگزاری همایش، در مجموع 24 پنل تخصصی ارائه خواهد شد که از این تعداد، 8 پنل‌ با مدیریت سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار می‌گردد. دبیران علمی و اجرایی این پنل‌ها به ترتیب دکتر وحید ماجد و علی کرمی خواهند بود.
نحوه ارائه این پنل‌ها به شرح زیر است:
در روز 13 آذر 1400، پنل تخصصی «چشم‌انداز توسعه بین‎المللی صنعت بیمه ایران(بیمه‌های مستقیم و اتکایی)» از ساعت 13:30 تا 15 برگزار و از طریق سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و صفحات اینستاگرام بیمه مرکزی ج.ا.ایران، پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه به صورت زنده پخش خواهد شد.
پنل‌های تخصصی «تحول دیجیتال: فرصت‌ها و چالش‌ها» و «توسعه فرهنگ بیمه و ارتقای تاب‌آوری اقتصادی» به ترتیب از ساعت 13:30 تا 15:00 و از ساعت 15:30 تا 17:00 با حضور تعداد محدود مدعوین برگزار می‌گردد. فایل ضبط شده این پنل‌ها در زمانبندی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و کانال آپارات پژوهشکده بیمه پخش خواهد شد.
در روز 14 آذر و مقارن با دومین روز برگزاری همایش نیز پنل‌های تخصصی «شبکه فروش، تحول کسب‌و‌کار و رونق اقتصادی» و «بیمه و نقش تشکل‌ها در رونق اقتصادی آن» به ترتیب از ساعت 10:30 تا 12:30 و 16:00 تا 18:00 برگزار و از طریق سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و صفحات اینستاگرام بیمه مرکزی ج.ا.ایران، پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه به صورت زنده پخش خواهد شد.
پنل‌های تخصصی «آموزش و توانمندسازی دیجیتالی»، «تطبیق در صنعت بیمه: ضرورت‌ها و چالش‌ها» و «استراتژی‌های رقابت‌پذیری(ورود، واگذاری، ادغام و خروج)» به ترتیب از ساعت 10:30 تا 12:30 ، 13:30 تا 15:30 و 16:00 تا 18:00 ، با حضور تعداد محدود مدعوین برگزار می‌گردد. فایل ضبط شده این پنل‌ها در زمانبندی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و کانال آپارات پژوهشکده بیمه پخش خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار