| کد مطلب: ۴۳۹۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

اعلام برنامه‌ زمان‌بندی بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه

جزییات برنامه زمان‌بندی بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه اعلام شد.

اعلام برنامه‌ زمان‌بندی بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در دو روز متوالی 13 و 14 آذر ماه 1400 با حضور تعداد محدودی از مدعوین در محل دانشگاه الزهرا(س) به صورت حضوری و مشارکت مجازی سایر علاقه مندان برگزار می‌شود و با پخش مستقیم از طریق وب‌سایت همایش بیمه و توسعه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
بر پایه این گزارش در دو روز برگزاری همایش، در مجموع 24 پنل تخصصی برگزار می‌شود که این پنل‌ها توسط پژوهشکده بیمه(8 پنل)، سندیکای بیمه‌گران ایران(8 پنل)، انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه(2 پنل)، انجمن ارزیابان حرفه‌ای خسارت صنعت بیمه، موسسه پژوهش عالی تامین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزی، انجمن مهندسی مالی ایران، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی شهید بهشتی، انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران مدیریت خواهند شد. ضمنا چند کارگاه آموزشی طی روزهای برگزاری همایش به صورت مجازی پخش خواهد شد. نمایشگاه جانبی دستاوردهای صنعت بیمه نیز در روزهای برگزاری همایش پذیرای مدعوین بوده و در آن بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه، سندیکای بیمه‌گران ایران، صندوق بیمه کشاورزی و 10 شرکت دانش‌بنیان، محصولات، خدمات، فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود درحوزه‌های مختلف صنعت بیمه طی دو روز به نمایش خواهند گذاشت. و گزارش‌های تصویری آن در خلال برنامه‌های همایش در معرض دید شرکت‌کنندگان مجازی قرار خواهد گرفت.
جزییات برنامه‌های بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه جهت اطلاع علاقه‌مندان به شرح زیر اعلام می‌گردد:
بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه از ساعت 8:30 صبح روز 13 آذر با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مقامات کشوری و مدیران ارشد صنعت بیمه آغار خواهد شد. پس از آن مراسم نکوداشت سالروز بیمه با برنامه‌های متنوعی شامل تجلیل و نکوداشت چهره ماندگار صنعت بیمه، انتخاب کتاب سال صنعت بیمه در سال 1400 ، معرفی مدیران و کارمندان شایسته صنعت و برگزار می‌شود و تا ساعت 12 ادامه می‌یابد. ضمنا مراسم افتتاحیه همایش و گرامیداشت سالروز بیمه به صورت زنده و مستقیم از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش بیمه و توسعه، کانال آپارات پژوهشکده بیمه و صفحات اینستاگرام بیمه مرکزی ج.ا.ایران، پژوهشکده بیمه، سندیکای بیمه‌گران ایران و شرکت‌های بیمه به سمع و نظر مشارکت‌کنندگان غیر حضوری خواهد رسید.
بعد از ظهر 13 آذر از ساعت 13:00 تا 13:30 به برگزاری جشنواره بیمه در رسانه و یادبود جانباختگان صنعت بیمه بر اثر کرونا اختصاص یافته است.
پنل‌های سندیکای بیمه‌گران ایران و انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه با موضوعات «چشم‌انداز توسعه بین‎المللی صنعت بیمه ایران(بیمه‌های مستقیم و اتکایی)» و «تحول دیجیتال و بیمه‌های اتکایی» به ترتیب از ساعت 13:30 تا 15 و 15:30 تا 17، برگزار می‌شود. این پنل‌ها از طریق سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و صفحات اینستاگرام بیمه مرکزی ج.ا.ایران، پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه به صورت زنده پخش خواهد شد.
لازم به ذکر است همزمان با برگزاری و پخش آنلاین پنل‌های فوق در روز 13 آذر از ساعت 13:30 تا 17، پنل‌های «تحول دیجیتال: فرصت‌ها و چالش‌ها»، «ارائه مدل رتبه‌بندی دوره‌ای عملکرد شرکت‌های بیمه در فاز پرداخت خسارت» و «تحول دیجیتال و ارتباط با مشتری CRM» به ترتیب توسط سندیکای بیمه‌گران ایران، انجمن ارزیابان حرفه‌ای خسارت صنعت بیمه و انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه و با حضور تعداد محدود مدعوین از ساعت 13:30 تا 15 در سالن‌های مجزا برگزار می‌گردد. پس از آن در بازه زمانی 15:30 تا 17 چهار پنل تخصصی با موضوعات «توسعه فرهنگ بیمه و ارتقای تاب‌آوری اقتصادی»، «تحول دیجیتال در بیمه‌های اجتماعی»، «اثر فناوری بر حسابرسی داخلی» و «تحول دیجیتال در توسعه خدمات بیمه کشاورزی در کشور» به ترتیب توسط سندیکای بیمه‌گران ایران، موسسه پژوهش عالی تامین اجتماعی، پژوهشکده بیمه و صندوق بیمه کشاورزی برگزار خواهد شد. فایل ضبط شده این پنل‌ها در زمانبندی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و کانال آپارات پژوهشکده بیمه پخش خواهد شد.
مراسم افتتاحیه دومین روز بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، در صبح روز یکشنبه 14 آذر 1400 از ساعت 8:30 تا 10:00 برگزار می‌گردد.
در ساعت 10:30 تا 12:30 پنل تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران با موضوع «شبکه فروش، تحول کسب‌و‌کار و رونق اقتصادی» برگزار خواهد شد. پنل تخصصی پژوهشکده بیمه با موضوع «تحول دیجیتال صنعت بیمه تغییرات کسب‌وکاری شرکت‌های بیمه و نقش آن در رونق اقتصادی» نیز در بازه 13:30 تا 15:30 ارائه خواهد شد. پس از آن و طی ساعات 16 تا 18، پنل سندیکای بیمه‌گران ایران با موضوع «بیمه و نقش تشکل‌ها در رونق اقتصادی آن» برگزار شده و در نهایت بخش آنلاین بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.
در دومین روز همایش نیز همزمان با برگزاری و پخش زنده پنل‌های تخصصی از ساعت 10:30 تا 18، 9 پنل تخصصی برگزار خواهد شد که محتوای ارائه شده در این پنل‎‌ها ضبط و در روزهای بعد از برگزاری همایش مطابق با جدول زمان‌بندی که متعاقبا اعلام خواهد شد، از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و کانال آپارات پژوهشکده بیمه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. زمان برگزاری و موضوع پنل‌های 9گانه به این شرح است:
پنل‌های تخصصی «تحول دیجیتال در صنعت بیمه؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و استراتژی‌ها و پیامدهای آن در رونق اقتصادی» و «تحول دیجیتال در صنعت بیمه؛ نحوه نظارت و لزوم بازنگری در قوانین و مقررات بیمه‌ای» توسط پژوهشکده بیمه، پنل «مهندسی مالی و توسعه ابزارها و محصولات بیمه‌ای» توسط انجمن مهندسی مالی ایران و پنل «آموزش و توانمندسازی دیجیتالی» توسط سندیکای بیمه‌گران ایران از ساعت 10:30 تا 12:30 در سالن‌های مجزا برگزار می‌گردد.
همچنین از ساعت 13:30 تا 15:30 پنل‌های تخصصی «تحول دیجیتال و شبکه فروش؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و «تحول دیجیتال در صنعت بیمه و محصولات بیمه‌ای» توسط پژوهشکده بیمه، پنل «چالش‌های صنعت بیمه در رونق اقتصادی با تاکید بر راهکارهای اجرایی» توسط دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و پنل «تطبیق در صنعت بیمه؛ ضرورت‌ها و چالش‌ها» توسط سندیکای بیمه‌گران ایران از ساعت 13:30 تا 15:30 در مکان‌های مجزا ارائه می‌شود.
مجموعه پایانی پنل‌های بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه نیز از ساعت 16 تا 18 روز یکشنبه 14 آذر توسط پژوهشکده بیمه با موضوعات «تحول دیجیتال در صنعت بیمه و مدیریت ریسک و پیشگیرانه خسارت» و «نقش تحول دیجیتال در فرایندهای بیمه‌گری»، انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران با موضوع «بیم‌سنجی و تحول دیجیتال» و سندیکای بیمه‌گران ایران با موضوع «استراتژی‌های رقابت‌پذیری (ورود، واگذاری، ادغام و خروج)» به صورت مجزا برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است در روز دوشنبه 15 آذر نیز از ساعت 10 تا 12، کارگاه آموزشی «آشنایی با سامانه خسارت‌دهی آنلاین بیمه‌های خودرو مبتنی بر تکنولوژی هوش مصنوعی» برگزار و به صورت مجازی پخش خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار