| کد مطلب: ۴۳۹۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

دکتر غلامرضا سلیمانی در جمع اعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی:

پایداری شغلی شبكه فروش با رفتار مسئولانه نمایندگان صنعت بیمه رقم می خورد

صدای نمایندگان، کارگزاران، بازاریابان و شبکه فروش باید بی واسطه و شفاف به گوش نهادناظر صنعت بیمه برسد.

پایداری شغلی شبكه فروش با رفتار مسئولانه نمایندگان صنعت بیمه رقم می خورد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع اعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: رابطه اصلی شبکه فروش با شرکت های بیمه است اما نهادناظر همواره برای رفع مشکلات و شنیدن دیدگاه های بازیگران خط مقدم صنعت بیمه آمادگی دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان شبکه فروش صنعت بیمه تصریح کرد: اولویت نهادناظر صنعت بیمه در تدوین آیین نامه ها و همچنین بازنگری قوانین بیمه ای، ایفای حقوق و منافع شبکه فروش است.
وی از اراده بیمه مرکزی برای برطرف کردن مشکلات شبکه فروش سخن گفت و اظهار داشت: تجهیز نمایندگی ها و سایر ارکان شبکه فروش به ابزار الکترونیکی و دیجیتالی یک ضرورت است که نهادناظر و شرکت های بیمه از آن حمایت می کنند.
رئیس شورای عالی بیمه از رصد دقیق استارت آپ های بیمه ای خبر داد و تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات در شبکه فروش سنتی و استارت آپ ها هیچگونه تفاوتی ندارد و هر خلافی که با حقوق بیمه گران و بیمه گذاران منافات داشته باشد از نظر بیمه مرکزی قابل پیگیری و برخورد است.
دکتر سلیمانی از نمایندگان شبکه فروش خواست تا با حساسیت بیشتری در مسیر اعتمادسازی قدم بردارند و مسئولانه از مرحله صدور تا پرداخت خسارت در کنار آنان باشند.
وی در همین راستا خاطرنشان کرد: وقتی نماینده شبکه فروش در نقش مشاور امین بیمه گذاران ظاهر شود نوعی پایداری شغلی نیز ایجاد خواهد شد.
شایان ذکر است در ابتدا و انتهای این نشست صمیمانه برخی از نمایندگان کانون ها و تشکل های صنفی شبکه فروش به طرح مسائل، مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار