| کد مطلب: ۴۳۹۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسه مشترک با نماینده شهرستان مبارکه، روسای شوراهای اسلامی و شهرداران منطقه:

از ثمرات فولاد مباركه برای منطقه و كشورغافل نشویم

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان این که نباید بگذاریم ثمرات فولاد مبارکه برای کشور، استان و منطقه فراموش شود، گفت: بر این مسئله باور داریم که مردم شهرستان مبارکه و منطقه پیرامونی فولاد مبارکه جزو ذینفعان این شرکت هستند.

از ثمرات فولاد مباركه برای منطقه و كشورغافل نشویم

آرمان ملی آنلاین - محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جلسه مشترک با نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان مبارکه اظهار کرد: مردم منطقه و به خصوص شهرستان مبارکه جزو ذینفعان این شرکت محسوب می‌شوند و فولاد مبارکه نیز به عنوان یک مرکز مهم صنعتی مزایای زیادی برای کشور و مردم منطقه داشته ودارد؛نباید از مزایایی که این صنعت در منطقه به وجود آورده غافل شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزایش مطالبه‌گری مردم را نشانه بصیر بودن آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: عدالت از شعارهای به حق جمهوری اسلامی است اما انتظارات مردم نیز باید منطقی باشد چراکه اصلاح امور نیازمند زمان کافی است.

وی با تاکید بر ضرورت پیشبرد اهداف در فضایی عقلانی و منطقی اذعان داشت: نباید بگذاریم برخی مشکلات به بحران تبدیل شوند تا به جای مدیریت جهت حل مشکل، مجبور به مدیریت جهت حل بحران باشیم.

طیب‌نیا با تاکید بر ضرورت اصلاح دیدگاه مردم نسبت به فولاد مبارکه و دیگر صنایع بزرگ کشور تصریح کرد: نباید بگذاریم ثمرات فولاد مبارکه برای کشور، استان و منطقه فراموش شوند؛ تعداد قابل توجهی از مردم شهرستان مبارکه در این شرکت مشغول به کار هستند که البته حق طبیعی مردم شریف شهرستان مبارکه است.

وی با بیان این که منطقه پیرامون فولاد مبارکه همواره جزو اولویت های این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی و کمک به رفع مشکلات منطقه بوده است، عنوان داشت: فولاد مبارکه طی سال های گذشته در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بوده و بر خلاف شایعات مطرح‌شده، بخش عمده‌ای از آب مورد نیاز خود را بازچرخانی می‌کند و به این هدف که به عنوان یک صنعت سبز مطرح بشود بسیار نزدیک است.

مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین در ادامه گفت: فولاد مبارکه از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی منطقه پیرامون خود حمایت خواهد کرد و در حال حاضر نیز کلیه پروژه های شهرستان مبارکه که نیاز به حمایت دارند باید براساس نیازهای منطقه اولویت‌بندی شوند تا حمایت ها جهت‌مند بوده و برای مردم نیز محسوس باشد.

طیب‌نیا بر منطقی بودن و قابل توجیه بودن سرمایه‌گذاری‌ها در منطقه تاکید کرد و ابرازداشت: فولاد مبارکه تلاش خواهد نمود تا در حد امکان خود در مسیرمشارکت در تجهیز امکانات فرهنگی و ورزشی شهرستان مبارکه گام بردارد و در عین حال از سرمایه‌گذاری در حوزه درمان این شهرستان دریغ نخواهد کرد.

ضرورت به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی و درمانی شهرستان مبارکه

پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان این که شهرستان مبارکه باید درخور مجاورت با صنعت بزرگ فولاد مبارکه باشد، اظهار کرد: جاده‌های مواصلاتی قطب صنعت کشور درخور شأن مردم شهرستان مبارکه و شرکت فولاد مبارکه نیست و امیدواریم با مشارکت فولاد مبارکه اقداماتی در جهت بهبود آن ها برداشته شود.

وی افزود: صنعت فولاد به عنوان یک صنعت مادر در این شهرستان ایجاد شد و از مدیرعامل و مدیران ارشد فولاد مبارکه می خواهم با وجود نگاه مثبت ایشان، گام های موثری در جهت رفع کمبود امکانات فرهنگی و ورزشی در این شهرستان بردارد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت حمایت از ورزش مبارکه خاطرنشان کرد: سلامت مردم مبارکه یکی از اولویت‌های این شهرستان است و تأمین امکانات ورزشی می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های جسمی و بیماری‌ها جلوگیری و پیشگیری کند؛ مراکز درمانی شهرستان مبارکه نیز به حمایت و به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی و درمانی نیاز دارند و صنایع مجاور این شهرستان نیز طبیعتا در این خصوص ذینفع هستند.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه تعدادی از شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای منطقه مبارکه نیز به طرح دغدغه ها و مشکلات شهرهای خود پرداختند و از مدیرعامل فولاد مبارکه خواستند تا با مشارکت این شرکت امکان رفع مشکلات و تامین نیازمندی های مختلف شهرها و روستاهای اطراف فولاد مبارکه با سرعت بیشتری فراهم شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار