| کد مطلب: ۴۳۹۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مشتریان، سهامداران و کارکنان

دکتر سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در آستانه ۲۲ آذر ماه، چهاردهمین سالروز تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران، در پیامی ضمن تبریک این مناسبت مهم ترین برنامه های کاری بانک را در دوره جدید فعالیت بانک تبیین کرد.

پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مشتریان، سهامداران و کارکنان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:
«بانک قرض الحسنه مهر ایران» توانمند سازی اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه و همچنین تامین مالی خرد مشتریان عزیز به منظور رفع نیازهای ضروری آنها را رسالت و ماموریت اصلی خویش می داند و با تلاش بی دریغ و زحمات شبانه روزی همکاران خود برای دستیابی به اهداف مطرح شده و بهبود شرایط اقتصادی جامعه به ویژه در مناطق کمتر بر خوردار و محروم کشور گام بر می دارد.
توجه به قابلیت های بالقوه وبالفعل بانک به طور حتم جهت گیری خدمت رسانی را به سمت ارتقاء مشتری مداری، توسعه سبد محصولات و سرویس های بانکداری الکترونیک بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان و تنوع بخشی در طرح های تسهیلاتی مبتنی بر قرض الحسنه سوق می دهد.
وجود نیروی انسانی جوان، تحصیلکرده، متعهد و متخصص از نقاط قوت بانک قرض الحسنه مهر ایران است که بهره مندی از این گنجینه ارزشمند، سازمانی کار آزموده و موفق در مسیر راهبردهای اقتصادی کشور را رقم می زند.
تدوین سیاست‌های اعتباری مبتنی بر طراحی ابزارهای جدید در حوزه قرض‌الحسنه، توسعه شفافیت سازمانی و ارتقای جایگاه بانکداری قرض‌الحسنه نزد ذی‌نفعان و پژوهش‌محوری در تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و تدوین برنامه‌های عملیاتی از جمله راهبردهای بانک قرض الحسنه مهر ایران برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در افق ۱۴۰۴ است.
توسعه بکارگیری فناوری های نوین با هدف افزایش بکارگیری محصولات خدمات الکترونیک بانک نزد مشتریان و استاندارد سازی روش ها و فرآیندهای دریافت خدمات بانکی سبب می شود تا خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران به دورافتاده‌ترین نقاط کشور ارائه و اقشار مختلف جامعه از آثار و برکات قرض الحسنه بهره مند شوند.
از دیگر الویت های بانک در افق پیش رو «توسعه برنامه های وفاداری و ماندگاری مشتریان در سپهر خدمات بانک» است که در این راستا تلاش می شود با راه اندازی باشگاه مشتریان و ایجاد و توسعه شعب مجازی یک گام به متقاضیان و مشتریان بانک نزدیک تر شویم.
چابک سازی ساختار، ارتقای هماهنگی سازمانی و توانمندسازی کارکنان از دیگر راهبردهای بانک است که براساس آن می کوشیم سازمانی چابک و پیشرو با کارکنانی خلاق و نوآور برای ارائه خدمات قرض الحسنه به جامعه داشته باشیم.
اکنون در آغاز پانزدهمین سال فعالیت بانک قرض الحسنه مهرایران، به پشتوانه سهامداران بزرگ خود و با حمایت هموطنان، مشتریان و تلاش و همت مضاعف کارکنان ساعی، این بانک توانسته است با استقبال از خدمات و طرح های تسهیلاتی متنوع از مرز ۱۱ میلیون نفر مشتری و پرداخت تسهیلات به بیش از ۱۰ میلیون نفر گذر نماید. که این مهم خود نشان دهنده استقبال مردم و نیاز روز افزون جامعه به خدمات بانکداری خرد و قرض الحسنه است.
در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران در چشم انداز پیش رو به عنوان «بانک مردمی، جامع و هوشمند برای ایران قوی» بنا دارد ضمن توسعه طرح های تسهیلاتی خود و تغییر روند اعطای وامهای قرض الحسنه از معیشت محور به اشتغال محور به گونه ای عمل نماید تا با سرلوحه قراردادن مسؤولیت اجتماعی خود در توسعه بانکداری اسلامی، خدمات خود را به دورترین نقاط ایران عزیز اسلامی به ویژه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته توسعه دهد.
توسعه خدمات بانکداری قرض الحسنه به نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم و روستاها علاوه بر تلاش ارکان بانک یقینا نیازمند حمایت خیرین و افراد نیک اندیشی است که همواره در راه خیر تلاش نموده اند؛ در اینجا از این همه خیرین در جای جای ایران عزیز تقاضا دارم همچون گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران را برای توسعه عمل نیکو و خیر قرض الحسنه با هدف حمایت از اقشار نیازمند و توانمندسازی آنها یاری نمایند.
۲۲ آذر ماه، چهاردهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران را به تمامی سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی، اعضای محترم هیات مدیره و کلیه همکاران عزیز تبریک عرض میکنم . امید آنکه در چشم انداز پیش رو، در سایه توجهات حضرت حق با حمایت های بیش از پیش سهامداران محترم، مشتریان ارجمند و کارکنان کوشا بتوانیم به اهداف عالیه بانک به ویژه عمل به مسئولیت اجتماعی خود در زمینه بهبود معیشت و ارتقای شاخص های اقتصادی مردم عزیز ایران اسلامی دست یابیم.
در این میان لازم می دانم از مشتریان ارجمند و سهامداران گرامی که با همتی بلند و اندیشه ای نیکو، بانک قرض الحسنه مهرایران را یاری نمودند تا با سرافرازی و سربلندی به جایگاه شایسته خود در جامعه و شبکه بانکی کشور دست یابد کمال سپاس و امتنان خانواده بزرگ این بانک را داشته باشم. این مهم جز با الطاف الهی، مساعدت و همدلی سهامداران محترم و همچنین مودت و اعتماد مشتریان عزیز میسر نمی شد.
در پایان از در گاه خداوند سبحان، توفیق روز افزون، موفقیت در دستیابی به افق های مسئولیت اجتماعی و استمرار خدمت رسانی برای تحقق پیشرفت و درخشش جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار