| کد مطلب: ۴۳۹۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

در راستای ارائه خدمات ویژه به اعضاء؛

نشست مشترک صندوق قرض الحسنه شاهد با شرکت نرم افزاری کوثر برگزار شد

نشست مشترک مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد با مدیران شرکت نرم افزاری کوثر در راستای ارائه خدمات ویژه به اعضاء برگزار شد.

نشست مشترک صندوق قرض الحسنه شاهد با شرکت نرم افزاری کوثر برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز نشست مشترک مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد و مدیران شرکت نرم افزاری کوثر با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهندس رضایی مدیر فناوری اطلاعات صندوق قرض الحسنه شاهد با ارائه گزارشی از روند اجرایی برنامه های مشترک فی مابین با شرکت نرم افزاری کوثر دستور جلسه را که مرتبط به توسعه خدمات نرم افزاری بود تشریح کرد.

صندوق قرض الحسنه شاهد در سال 1400 اولویت خود را با توجه به شرایط حاکم بر جامعه در دوران کرونا و پساکرونا، توسعه خدمات نرم افزاری به اعضاء قرار داده و در همین راستا برنامه هایی در حوزه فناوری اطلاعات را با همکاری شرکت نرم افزاری کوثر به عنوان ارائه دهنده خدمات نرم افزاری بانکی در دستور کار قرار داده است.

نشست امروز با بحث و بررسی تعدادی از خدمات مورد نظر تشکیل و مقرر شد در نشست هایی تخصصی و در کمترین زمان بخش خدمات غیر حضوری به اعضاء بیش از پیش توسعه یابد تا خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو بتوانند در کمترین زمان و راحت ترین شیوه خدمات متنوع و شایسته ای را دریافت نمایند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار