| کد مطلب: ۴۴۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

ایجاد استاندارد جدید کیفیت تصویر برای افراد خلاق با مانیتورهای حرفه‌ای

جدیدترین نمایشگرهای ال‌جی باقابلیت تولید رنگ‌های دقیق و عملکرد فوق‌العاده HDR، برای ویرایش تصاویر و ویدیوهای با وضوح‌بالا ایده‌آل هستند.

ایجاد استاندارد جدید کیفیت تصویر برای افراد خلاق با مانیتورهای حرفه‌ای

آرمان ملی آنلاین - ال‌جی الکترونیکس (LG) بار دیگر با معرفی UltraFine OLED Pro 2022 خود (در مدل‌های 32BP95E ، 27BP95E ) باعث بیشتر شدن انتظار کاربران برای تولید نمایشگرهای حرفه‌ای شده است. با بهره‌گیری از پیکسل‌های خود نورده OLED در Desktop ، این مانیتورها قابلیت بازتولید رنگ‌های دقیق و عملکرد عالی فناوری HDR و SDR دارند و به این واسطه تمامی نیازهای هنرمندان حرفه‌ای جلوه‌های بصری، تولیدکننده‌های تصاویر ویدئویی و دیگر صنایع خلاق را برآورده می‌کنند.

جدیدترین مدل‌های 32 و 27 اینچی OLED Pro ال‌جی با رزولوشن 4K UHD (3840×2160 پیکسلی)، با نسبت کنتراست 1,000,000:1 و پوشش 99 درصدی فضای رنگی DCI-P3 حتی برای با جزئی‌ترین پروژه‌های دیجیتالی نیز مناسب هستند. هر دو نمایشگر جدید باقابلیت کنترل پیکسلی مستقل برای وضوح و کنتراست عالی و رنگ‌های غنی همراه هستند. همچنین با توجه به اینکه نمایشگرهای OLED نیازی به نور پس‌زمینه ندارند، این نمایشگرهای UltraFine اثر هاله‌ای که باعث ایجاد حواس‌پرتی می‌شود و در بسیاری از نمایشگرهای LCD نیز رایج است را ندارند که یک مزیت عالی به شمار می‌آید.

برای اطمینان از اینکه این مدل‌ها رنگ‌های غنی و پویا را مطابق با شرایط بهینه با بهترین عملکرد نشان می‌دهند، هر دو مانیتور OLED Pro دارای سنسورهای کالیبراسیون خودکار و کاور مانیتور هستند. هنگامی‌که با نرم ‎ افزار LG Calibration Studio استفاده می‌شوند، حسگرهای کالیبراسیون نور ساطع‌شده از صفحه‌نمایش را در زمان‌هایی که کاربر از قبل تعیین کرده است اندازه‌گیری می‌کند و به‌طور خودکار تنظیمات لازم را برای حفظ بالاترین درجه‌ی دقت و ثبات رنگ، انجام می‌دهد. حتی برای دقت بیشتر رنگ و تصویر، می‌توان کاور مانیتور را وصل کرد تا از هر نوع انعکاس و تابش خیره‌کننده از منابع نور خارجی جلوگیری شود.

هر دو مانیتور UltraFine OLED Pro با بدنه‌ی باریک و ظریف خود، دارای وزن سبک هستند که می‌توان به‌راحتی آن‌ها را بین اتاق‌ها و میزهای مختلف جابه‌جا کرد. پایه همراه این مانیتورها با یک مکانیزم ساده و تنها با یک کلیک به‌طور کاملاً ایمن به پشت نمایشگر متصل می‌شود و قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و شیب را بدون از بین بردن ثبات و شکل دستگاه ارائه می‌دهد.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری بخش فناوری اطلاعات شرکت ال‌جی الکترونیکس گفت: «مانیتورهای جدید UltraFine OLED Pro که به‌طور ویژه برای متخصصان خلاق طراحی‌شده‌اند، دارای دقت بصری بالا، باکیفیت تصویر عالی و کالیبراسیون دقیق هستند.» او همچنین افزوده: «دقت باورنکردنی، طیف رنگی گسترده و توانایی بازتولید عالی محتوای HDR و SDR باعث شده تا این نمایشگرهای باکیفیت برای کاربران حرفه‌ای که در صنایع فیلم و رسانه‌های دیجیتال کار می‌کنند، گزینه‌ای ایده‌آل باشند»

مانیتورهای جدید ال‌جی UltraFine OLED Pro از ماه آینده در بازارهای اصلی در سراسر جهان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی

 

32BP95E

27BP95E

نمایشگر

صفحه‌نمایش

OLED

OLED

سایز

31.5-inch

27-inch

رزولوشن

4K UHD (3840 x 2160)

4K UHD (3840 x 2160)

Color Gamut (Typ.)

DCI-P3 99 percent
Adobe RGB 99 percent

DCI-P3 99 percent
Adobe RGB 99 percent

نسبت کنتراست

1,000,000:1

1,000,000:1

HDR

OLED Pixel Dimming HDR

OLED Pixel Dimming HDR

DisplayHDR 400 True Black

DisplayHDR 400 True Black

زمان پاسخ‌گویی

1ms

1ms

کالیراسیون

کالیبراسیون خودکار

Yes, with LG Calibration Studio

Yes, with LG Calibration Studio

H/W کالیبراسیون

Yes

Yes

لوازم جانبی

حسگر کالیبراسیون خودکار

Yes

Yes

Monitor Hood

(کاور مانتیور)

Yes

Yes

اتصالات

رابط کاربری

USB-C with Power Delivery 90W

USB x1 Upstream

x3 Downstream

HDMI

Display Port x2

USB-C with Power Delivery 90W
USB x1 Upstream

x3 Downstream

HDMI

Display Port x2

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار