| کد مطلب: ۴۴۰۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

ارتقای سطح صدای فراگیر، برای سبک زندگی امروزی با ساندبار پرمیوم جدید ال‌جی

ال‌جی قصد دارد با ارائه محصولی که در طول چرخه عمرش کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند، تجربه شنیدن صدا را در بالاترین حد ممکن برای کاربر رقم بزند.

ارتقای سطح صدای فراگیر، برای سبک زندگی امروزی با ساندبار پرمیوم جدید ال‌جی

آرمان ملی آنلاین - در نمایشگاه CES 2022، ال‌جی الکترونیکس (LG) مجموعه جدیدی از محصولات صوتی را با مدل‌های متنوع معرفی می‌کند که عملکردی عالی، طراحی‌های منحصربه‌فرد و شیک و تجربه‌های صوتی جدید و هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کند و در عین حال صدایی دقیق و فراگیر برای سینمای خانگی، موسیقی و بازی فراهم می کند.
سری جدید سیستم صوتی فوق‌العاده‌ی ال‌جی توسط ساندبار پرمیوم(Premium Soundbar) این شرکت (مدل S95QR) رهبری می‌شود که خروجی 810 وات و 9.1.5 کانال برای غوطه‌ور شدن در صدای فراگیر خالص به‌عنوان یک سیستم صوتی با کیفیت جامع ارائه می‌کند. این محصول با پنج کانال، اولین بلندگوی Center Up-firing جهان است. سه بلندگو در ساندبار و دو بلندگوی جداگانه به برای بهبود وضوح و صدای فراگیر طراحی شده است تا واقعی‌ترین صدا را ارائه کند.
این ساندبار انتخابی عالی برای دوستداران فیلم به‌شمار می‌آید که به دنبال ارتقای تجربه سینمای خانگی خود هستند. بلندگوی مرکزی ساندبار ال‌جی دیالوگ‌ها را با وضوح بیشتر پخش می‌کند و حتی می‌تواند باعث افزایش فراگیر بودن صداهای Dolby Atmos و DTS:X نیز بشود. همچنین با قابلیت IMAX Enhanced، کاربران می توانند هنگام تماشای محتوای سازگار از صدای سه بعدی فوق‌العاده نیز لذت ببرند.
ساندبار LG S95QR دارای چندین تغییر و پیشرفت اساسی است. از جمله باید به افزایش عملکرد درایورهای جدید بلندگو، محفظه بلندگو و ساب ووفر اشاره کرد.
ووفرهای بزرگ‌تر کیفیت صدای بهتری را با باس عمیق ارائه می‌کنند که به نوعی سیستم صوتی فراگیر سینما را برای کاربر شبیه‌سازی می‌کند. برای سال 2022، ال‌جی بلندگوهای وایرلس ساندبار پرمیوم خود را از چهار کانال به شش کانال ارتقاء داده است و همچنین با چهار درایور جلو/کناری به همراه دو درایور Up-Firing کیفیت صدای عالی را تضمین می‌کند.
بلندگوهای پشتی ساندبار ال‌جی که نسبت به سایر بلندگوهای این فضا بهبود یافته است، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که صدا را به طور مساوی در فضای وسیع 135 درجه‌ای پخش می‌کنند. همچنین به لطف طراحی و نحوه قرارگیری بلندگوها کاربران این امکان را دارند که این ساندبارها را طبق سلیقه و فضای اتاق بچینند. این قابلیت مخصوصاً برای اتاق‌های کوچک‌ بسیار کاربردی است.
ساندبارهای جدید ال‌جی دارای گیرنده حساس‌تری نسبت به نسل‌های قبلی است که اجازه می‌دهد تا بدون کاهش کیفیت صدا، بتوان فاصله بیشتری بین ساندبار و ساب ووفر همراه و بلندگوهای پشتی ایجاد کرد. LG S95QR با اتصال وایرلس پایدارتر باعث از بین رفتن هرگونه افت یا تاخیر در خروجی صدای فیلم و موسیقی می‌شود. همچنین به لطف وجود فناوری Horizon Meridian Audio در حالت موسیقی، ساندبار می‌تواند صدای دو کاناله را به ۷.۱ کانال ارتقا دهد تا صدای فراگیر آکوستیک واقعی‌تری به گوش برسد.
ساندبار ال‌جی دارای نرخ بازسازی متغیر (VRR) و حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) است که این محصول را برای گیمرهای کنسولی که می‌خواهند تصاویر اکشن روی نمایشگر و صدا کاملا باهم هماهنگ باشند، به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند1 .
با پشتیبانی از خدمات پخش موسیقی با کیفیت بالا، ساندبار ال‌جی گوش دادن به پلی‌لیست‌های شخصی و خواننده‌های مورد علاقه را برای کاربران لذت‌بخش‌تر می‌کند.
علاوه بر این، LG S95QR هنگام کار با Google Assistant ، Amazon Alexa و سایر دستیاران هوش مصنوعی(AI)، تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند. کاربران دستگاه‌های هوشمند می‌توانند بدون دردسر پخش موسیقی را کنترل کنند، به تنظیم صدا بپردازند، حالت‌های صدا را تغییر دهند و پخش موسیقی را فقط با استفاده از صدای خود کنترل کنند.
در حال حاضر با استفاده از دانگل صوتیLG WOWCAST Wi-Fi ، شنوندگان می‌توانند از صدای چند کانالی بدون افت لذت ببرند و مشکلات اتصالات کابلی ناخوشایند به تلویزیون را نداشته باشند2.
وقتی به تلویزیون سازگار ال‌جی متصل می‌شوید، ساندبار ال‌جی از ویژگی پیشرفته AI Sound Pro تلویزیون استفاده می‌کند تا همه‌ی محتواها واضح‌تر و واقعی‌تر به نظر برسند. این قابلیت به دارندگان تلویزیون ال‌جی این امکان را می‌دهد تا از یک ریموتِ کنترل واحد برای کنترل تلویزیون و ساندبار استفاده کنند.
با بهبود کالیبراسیونAI Room ، مدل S95QR می‌تواند خروجی صدای خود را متناسب با هر فضای مشخصی تنظیم کند؛ و ابعاد اتاق را تجزیه و تحلیل کند تا صدای دقیق‌تری با فرکانس پایین ارائه دهد که برای حداکثر دقت کالیبره شده است.
برای سال 2022، مجموعه ساندبار ال‌جی با در نظر گرفتن محیط زیست طراحی شده است. به طوری که این محصول در کل چرخه عمر خود ردپای کربن کمتری به جا خواهد گذاشت. مدل‌های جدید ساندبار علاوه بر حمل در بسته بندی 100 درصد کاغذی و استفاده از رزین پلاستیکی بازیافتی برای قاب بیرونی، از ماده فیبر کامپوزیت جدید نیز استفاده می‌کند که وزن سبک‌تری دارد تا انتشار کربن را در زمان حمل و نقل نیز کاهش دهد. همچنین، به دلیل پایین بودن میزان مصرف انرژی ساندبارهای ال‌جی ، این محصولات در زمان استفاده نیز در مصرف انرژی صرفه‌جویی می کنند.
از 14 دی ماه، بازدیدکنندگان از غرفه مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES می‌توانند جدیدترین نوآوری‌های صوتی برای سبک زندگی امروزی را تجربه کنند. این نمایشگاه شامل مجموعه کامل Soundbar 2022 LG، XBOOM 360، بلندگوهای UltraGear Gaming و مجموعه ایربادهای وایرلس TONE Free از جمله FP9 برنده جایزه نوآوری CES 2022 با قاب UVnano، Plug & the Wireless و 3D Sound Stage می باشد.
طرفداران و دنبال‌کنندگان می‌توانند با دنبال کردن هشتگ #LGCES2022 از آخرین اطلاعیه‌های ال‌جی در رسانه‌های اجتماعی مطلع شوند.
1 4K 120Hz HDR برای گیمینگ پشتیبانی نمی‌شود.
2 LG WOWCAST به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار