| کد مطلب: ۴۴۰۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

مصطفوی: حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا رویه AFC است

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای درباره احتمال حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

مصطفوی: حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا رویه AFC است

آرمان ملی آنلاین -داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای درباره اینکه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای تا روز دوشنبه ساعت ۱۱:۵۷ دقیقه فرصت داده است تا موارد مطرح شده را حل کنیم.‌ای اف سی می‌داند که تیم پرسپولیس طلب کالدرون و خواکین را دیر داده است، به همین علت این نهاد اجرایی از ما دفاعیه خواسته است. دولت، فدراسیون فوتبال و ما به دنبال این هستیم تا مشکل سرخابی‌ها حل شود.

مصطفوی گفت: حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا رویه کنفدراسیون فوتبال آسیا است. روش AFC نسبت به ما نامردی و ناجوانمردانه است. تحریم باعث شد که طلب کالدرون و خواکین دیر تسویه حساب شود. بیش از ۱۰ سال است که سرخابی‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای دچار مشکل هستند.
از زمان خاتمی تا رئیسی داد می زنم که مالکیت سرخابی ها را مشخص کنید

مصطفوی گفت: ما در تعیین مالکیت و انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ایراداتی داریم. من از دولت خواهش می‌کنم تکلیف سرخابی‌ها را از لحاظ مالکیت مشخص کند. از زمان خاتمی تا رئیسی فریاد می‌زنم که تکلیف این ۲ باشگاه را مشخص کنید. ما نمی‌توانیم سر این موضوع از خواسته‌ای اف سی رها شویم و اصول و اساسی دارند. اساس‌ ای اف سی این است که باید باشگاه‌ها خصوصی باشند و اعضای هیئت مدیره را باید مجمع باشگاه‌ها تعیین کنند که ما این کار را نکردیم.
بدهی مالیاتی سرخابی ها ۶۰۰ میلیارد تومان است

او گفت: هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند که در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان می‌شود. این بدهی را حل کنند. این ۲ باشگاه بدهی به بازیکنان دارند، اما بدهی به مربیان را تسویه حساب کردند. صدری و آجورلو به تازگی آمدند، اما مدیران قبلی کاری نکردند. اگر سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا نروند مدیران عامل این ۲ باشگاه و فدراسیون فوتبال تقصیری ندارند.
ندادن پول کالدرون و خواکین در موعد مقرر اولین ایراد AFC است

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، او گفت: متن نامه AFC خطاب به باشگاه پرسپولیس است. ۲۹ صفحه از ۴۷۸ صفحه اصلی است از تیر دروازه، چمن، جایگاه خبرنگاران، تشریفات و نوراستادیوم ایراد گرفتند. ندادن پول کالدرون و خواکین در موعد مقرر اولین ایراد‌ای اف سی بوده است. مهلت پرداخت پول کالدرون ۹ شهریور بود که پرسپولیس نتوانست پرداخت کند. در موارد حقوقی، زیر ساختی و پرسنلی باید جواب بدهیم. برخی از بازیکنان پول گرفتند، اما باز هم از سرخابی‌ها به فیفا شکایت کردند که ما طلبمان را نگرفتیم. شرکت آلمانی ایراد‌هایی از باشگاه‌ها گرفته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار