| کد مطلب: ۴۴۰۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

مانیتورهای پریمیوم ال‌جی مطابق با استانداردهای دورکاری ساخته شده‌اند

سری مانیتورهای 2022 ال‌جی برای محیط کار حرفه‌ای بهینه‌سازی شده است و عملکردی پیشرفته برای تجربه‌ی کاربری منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد.

مانیتورهای پریمیوم ال‌جی  مطابق با استانداردهای دورکاری ساخته شده‌اند

آرمان ملی آنلاین - جدیدترین مانیتورهای پریمیوم ال‌جی برای سال 2022 که با توجه به نیازهای کاربران حرفه‌ای در سراسر جهان طراحی شده است، در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین LG در نمایشگاه CES 2022 در تاریخ 14 دی ماه معرفی خواهند شد.

هر دو نمایشگر UltraFine ال‌جی (مدل 32UQ85R ) و LG DualUp Monitor (مدل 28MQ780 ) با طراحی‌های شیک و کاربردی خود و اتصالات پیشرفته، تجربه کاربری عالی را برای کارمندان از جمله متخصصان و برنامه‌نویسان خلاق در محیط خانه و اداره، ارائه می‌دهند. با کیفیت تصویر بی‌نظیر، عملکرد قدرتمند، قابلیت سفارشی‌سازی و راحتی، جای تعجب نیست که این محصولات جوایز نوآوری CES 2022 را به خانه بردند.

وقتی فقط یک حرفه‌ای توان انجام آن را دارد

نمایشگر UltraFine جدید ال‌جی یک مانیتور با کیفیت حرفه‌ای است که با در نظر گرفتن نیازهای مدیران هنری، طراحان گرافیک، ویرایشگرهای عکس/فیلم و استریمرهای زنده طراحی شده است. پنل 32 اینچی 4K UHD با رزولوشن 3,840 x 2,160 پیکسلی، پنل Nano IPS Black با نسبت کنتراست 2000:1 و پوشش 98 درصدی طیف رنگی DCI-P3 ، مشکی عمیق و رنگ‌های زنده و خالص را در زاویه دیدهای مختلف نمایش می‌دهد.

اولین پنل مشکی نانو IPS ال‌جی که به صفحه نمایش LG UltraFine قدرت می‌دهد تا رنگ‌های مشکی واقعی و دقیقی را ارائه دهد، عمق بیشتری به تصاویر می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا ایده‌های تصویری خود را با دقت بسیار زیادی درک کنند .

برای حفظ سطح دقت رنگ مورد نیاز کاربران خلاق امروزی، نمایشگر UltraFine ال‌جی به یک سنسور کالیبراسیون خودکار قابل جدا شدن مجهز شده است. کالیبراسیون به راحتی از طریق نرم‌افزار بصری ال‌جی قابل تنظیم شدن و برنامه‌ریزی است و انجام خودکار این کالیبراسیون باعث می‌شود تا در زمان کاربران صرفه‌جویی شود.

دو همیشه بهتر از یک است

مانیتور LG DualUp که یک سیستم چندوظیفه‌ای ایده‌آل برای انواع کارهایی مانند تولید محتوا و کدنویسی است، دارای یک نمایشگر Nano IPS با نسبت تصویر منحصربه‌فرد 16:18 است که یک فرمت کاملاً جدید در بازار مانیتور به شمار می‌آید.

مانیتور نوآورانه Square Double QHD با رزولوشن 2,560 x 2,880 پیکسلی، نمایشگری مشابه دو صفحه نمایش 21.5 اینچی را ارائه می‌دهد و دارای قابلیت تقسیم عمودی تصویر است که به کاربران امکان می‌دهد در یک نگاه بتوانند محتوای بیشتری را ببینند.

مانیتور LG 28MQ780 برای افزایش بهره‌وری و راحتی کاربر، با پایه‌ی قابل تنظیم LG Ergo عرضه می‌شود تا به طور ایمن به میزها و سطوح صاف متصل شود و فضای کمتری از میز را اشغال کند. همچنین، صفحه نمایش مانیتور DualUp ال‌جی با دو ارتفاع مجزای خود باعث کاهش حرکات سر از یک طرف به طرف دیگر می‌شود که عامل ایجاد گردن‌درد در کاربران است.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفت: «مانیتورهای پریمیوم ال‌جی برای سال 2022 کیفیت تصویر، ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده عالی را ارائه می‌دهند که می‌تواند نیازهای کاربران حرفه‌ای و خانگی را به طور کامل برآورده کند.» او همچنین افزوده: «این محصولات برنده‌ی جایزه نوآوری CES ، نمونه‌هایی از تعهد ما به کشف ویژگی‌های جدید برای گسترش و تقویت مجموعه نمایشگرهای پرچم‌دارمان هستند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مانیتورهای پریمیوم جدید می‌توانید به کنفرانس مطبوعاتی آنلاین LG CES 2022 بپیوندید که در تاریخ 14 دی ماه در ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار می‌شود.

مشخصات فنی:

 

LG UltraFine Display

(32UQ85R)

LG DualUp Monitor

(28MQ780)

سایز /

نسبت

اندازه صفحه نمایشگر

31.5-inch

27.6-inch

رزولوشن

UHD (3840 x 2160)

SDQHD (2560 x 2880)

نسبت تصویر

16:9

16:18

گرافیک

IPS

Yes

Yes (Nano IPS)

Color Gamut (Typ.)

DCI-P3 98 percent

DCI-P3 98 percent

درخشندگی

400 nits

300 nits

نسبت کنتراست

2000:1

1000:1

Deep Black from Sides

Yes

-

HDR

Display HDR400

HDR10

قابلیت تنظیم خودکار رنگ

Yes

-

قابلیت کالیبراسیون خودکار

Yes

-

رنگ کالیبره شده

Yes

Yes

زمان پاسخ دهی

5ms (GtG on Faster setting)

5ms (GtG on Faster setting)

AMD FreeSync™ Technology

AMD FreeSync™

-

طراحی

نمایشگر

3-Side Virtually Borderless Design

3-Side Virtually Borderless Design

Stand

Pivot / Height / Tilt

Pivot / Height / Tilt / Swivel

(Ergo 2nd Gen)

رابط کاربری

USB Type-C™

DP Alt. + Power Delivery

DP Alt. + Power Delivery

96W + data

96W + data

HDMI

x2

x2

پورت نمایش

x1

x1

USB Hub

x1 Upstream

x1 Upstream

x2 Downstream

x2 Downstream

Power

Adapter

Adapter

صدا

اسپیکر

Stereo Speaker with

MAXXAUDIO ® (5W x 2)

Stereo Speaker with

MAXXAUDIO ® (7W x 2)

SW

On Screen Control

Yes

Yes

ویژگی ها

PBP

-

Yes

Auto Brightness

-

Yes

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار