| کد مطلب: ۴۴۰۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

اولین جلسه هیئت امناء جدید صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

اعضای جدید هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد صبح امروز اولین نشست کاری خود را با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره برگزار کردند.

اولین جلسه هیئت امناء جدید صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز اولین نشست کاری اعضای جدید هیئت امناء صندوق با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

نشست با آیاتی چند از کلام الله مجید که توسط دکتر رضا صفری مدیر فرهنگی صندوق تلاوت شد آغاز گردید.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره به عنوان اولین ناطق نشست، ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به اعضای جدید هیئت امناء و تشکر از زحمات هیئت امناء قبلی به پاس تلاش های ایشان در راستای رشد و توسعه صندوق، از دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل توجه ویژه به صندوق قرض الحسنه شاهد و انتخاب نفراتی شایسته و اثرگذار برای حضور در ترکیب هیئت امناء تقدیر و تشکر به عمل آورد.

دکتر کریمی در ادامه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده و همچنین برنامه های در دستور کار صندوق قرض الحسنه شاهد را جهت اطلاع هیئت امناء جدید ارائه کرد.

پس از ارائه گزارش توسط مدیرعامل، علیرضا قیطاسی رییس هیئت امناء ضمن تشکر از خدمات هیئت امناء قبلی، از حسن نظر و اعتماد دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به اعضای جدید هیئت امناء در سپردن این مسئولیت تشکر کرد.

رییس هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: خدمت به جامعه ایثارگری افتخاری است که نصیب اینجانب شده و امیدوارم در کنار دیگر اعضای هیئت امناء و همچنین هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان صندوق بتوانیم کیفیت خدمات رسانی را بهبود بخشیده تا خادمان خوبی برای خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو باشیم.

علیرضا قیطاسی افزود: با همفکری و برنامه ریزی می توان آینده روشنی را برای صندوق قرض الحسنه شاهد متصور بود به همین دلیل هیئت امناء، هیئت مدیره، مدیرعامل، مدیران ستادی و مناطق و کارشناسان باید در کنار هم این مسیر را ترسیم کنند.

پس از صحبت های رییس هیئت امناء، آقایان پاکدل، حقیقی، شهبازی و پرکره دیگر اعضای هیئت امناء و تبریزی رییس هیئت مدیره نیز مطالبی را بیان کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار