| کد مطلب: ۴۴۰۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

طارمی بهترین لژیونر سال آسیا/ایران سومین کشور برتر قاره کهن شد

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان با درخشش در مسابقات باشگاهی بهترین لژیونر سال ۲۰۲۱ آسیا لقب گرفت.

طارمی بهترین لژیونر سال آسیا/ایران سومین کشور برتر قاره کهن شد

آرمان ملی آنلاین -صبح امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی برترین لژیونر‌های فوتبال آسیا در فصل ۲۰۲۱ پرداخت که در میان تمامی لژیونر‌های فوتبال آسیا مهدی طارمی با ۲۰ نامزدی در طول سال ۲۰۲۱ به عنوان برترین لژیونر فوتبال قاره آسیا انتخاب شد.

در مجموع، ۱۱۵ بازیکن از ۱۷ کشور کنفدراسیون فوتبال آسیا حداقل یک بار در لیست هفتگی کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند و در نهایت مهاجم ایرانی پورتو برترین لژیونر آسیایی در سال ۲۰۲۱ شد.

در لیست ارائه شده AFC از بهترین بازیکنان لژیونر سال آسیا بنا به تعداد قرار گرفتن نام آن‌ها در لیست نامزد‌های بهترین لژیونر هفته قاره کهن، نام ۴ بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان دیده می‌شود.

در این نظر سنجی به جز مهدی طارمی طارمی، علی قلی زاده و سردار آزمون با ۸ و ۹ مرتبه نامزدی در رتبه‌ها نهم و هشتم برترین لژیونر فوتبال آسیا قرار گرفتند. همچنین اللهیار صیادمنش ستاره تیم زوریا اوکراین نیز با ۱۱ نامزدی برترین لژیونر فوتبال آسیا در رتبه چهارم این رده بندی قرار گرفت.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در رده بندی اعلامی AFC برای کشور‌هایی آسیایی که بیشترین سهم از لژیونر‌ها را در لیست بهترین‌ها داشتند. کشورمان با ۱۹ بازیکن در لیست بهترین‌ها داشته که ۴ بازیکن از ۱۲ بازیکن برتر از جمله مهدی طارمی، بازیکن برتر جدول ما، را در اختیار داشت.

طارمی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار