| کد مطلب: ۴۴۰۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

سردار هادیانفر مطرح کرد؛

۱۰ هزار فوتی در تصادفات رانندگی در ۷ ماه گذشته/ ۸۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۸۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده است، اتوبوس‌ها بیش از ۲۵ سال خدمات رسانی می‌کنند و قطعات نامرغوب و گران هم در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

۱۰ هزار فوتی در تصادفات رانندگی در ۷ ماه گذشته/ ۸۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده است

آرمان ملی آنلاین - سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بیش از ۷ میلیون وسیله نقلیه که در کشور تردد دارند مربوط به ناوگان بار و مسافر است و میزان تردد‌ها در سال ۱۴۰۰، ۷ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ترددی که در کشور ثبت شده حدود ۶۱۶ میلیون فقط مربوط به ناوگان بار و مسافر است. همچنین در بحث تصادفات هم در ۷ ماه اخیر ۱۰ هزار فوتی داشتیم که ۹۸ نفر آن مربوط به اتوبوس‌ها است.

سردار هادیانفر گفت: ۸۵ درصد عامل انسانی تصادفات به عامل انسانی برمی گردد، زیرا دور از چشم پلیس حرکت‌هایی توسط رانندگان رخ می‌دهد که قابل انکار نیست.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: ۸۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده است یعنی بیش از ۲۵ سال خدمات رسانی می کنند و قطعات نامرغوب و گران هم در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: شکستگی شیشه اتوبوس‌ها نقص فنی است که پلیس با آن برخورد می‌کند و هزینه بر است به نظر من زمان کارکرد رانندگان مهم است که دولت باید کمک کند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سردار هادیانفر گفت: ما ۳ هزار ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌ها داریم که آن‌ها با هزینه‌های کم قابل برطرف شدن هستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار