| کد مطلب: ۴۴۰۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

نشست مشترک قائم مقام و هیات همراه بیمه دانا با شبکه فروش شعبه رشت

نشست مشترک بیمه دانا با نمایندگان و شبکه فروش شعبه رشت با حضور قائم مقام و اعضای هیات همراه برگزار شد.

نشست مشترک قائم مقام و هیات همراه بیمه دانا با شبکه فروش شعبه رشت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، سعید ربیعی زاده رئیس شعبه رشت اعلام کرد: در این جلسه که روز 13 دی ماه جاری در هتل المپیک رشت با حضور حسین حسینی قائم مقام بیمه دانا، منصور حسینی معاون فنی بیمه های اموال و مسوولیت، عباس عمران پور معاون بازاریابی و شبکه فروش، حمید علیجانی مدیر بیمه‌های حمل و نقل، کشتی و هواپیما، محمدیان گورجی سرپرست منطقه9 و روسای شعب رشت و نمایندگان این شهرستان برگزار شد، مسایل و مشکلات شبکه فروش مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

دراین جلسه پس از سخنان رئیس سندیکای نمایندگان استان گیلان، تعدادی از نمایندگان مشکلات سیستمی و فرایندی خود را مطرح کردند. سپس حسین حسینی قائم مقام بیمه دانا طی سخنانی با تشریح استراتژی و سیاست‌های کلان شرکت، نکات ارزشمندی در خصوص تغییر تفکر سنتی به مدرنیته و هوشمند سازی کسب کارهای نمایندگان مطرح کرد.

در ادامه جلسه منصور حسینی معاون فنی بیمه های اموال و سایر مدیران فنی با جلسه پرسش و پاسخ به سوالات و ابهامات نمایندگان در این خصوص پاسخ دادند.

بر اساس این گزارش همچنین جلسه دیگری روز12 دی ماه جاری با حضور قائم مقام و هیات همراه در سالن همایش شعبه رشت برگزار شد.

در جلسه مذکور استراتژی‌ها و برنامه‌های راهبردی جهت دسترسی به اهداف کلان شرکت توسط قائم مقام و هیات همراه تشریح شد. در پایان جلسه نیز مشکلات انجمن صنفی نمایندگان استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار