| کد مطلب: ۴۴۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

سامسونگ سری جدید مانیتورهای همه‌کاره خود را در نمایشگاه CES معرفی کرد

سامسونگ به تازگی مانیتورهای جدید خود را معرفی کرد که شاهدی بر پیشگامی این شرکت در بازار نمایشگرهای جهان است.

سامسونگ سری جدید مانیتورهای همه‌کاره خود را در نمایشگاه CES معرفی کرد

آرمان ملی آنلاین - مجموعه جدید مانیتورهای همه‌کاره سامسونگ کیفیت تصویر زیبا و قابلیت‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند با حق انتخاب بیشتری، محصول مورد نیاز خود را داشته باشند. مانیتورهای سری 2022 سامسونگ بهترین تجربه را در زمان کار، بازی یا تماشای محتوا ارائه می‌دهد. این مانیتورها به قابلیت‌هایی همچون عملکرد قدرتمند و سریع در زمان بازی، پنل نور پس زمینه Quantum Mini LED اودیسه، HDR 2000، صفحه نمایش با وضوح بالا و طراحی ارگونومیک مجهز شده‌اند.
هیسونگ ها، معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید: «سری 2022 سامسونگ نمایانگر نسل جدید نوآوری‌های حوزه مانیتور است که نیازهای گیمرها و طراحان حرفه‌ای و همچنین تمامی افراد و کاربران را برآورده می‌کند. همانطور که دنیای کار و سرگرمی در حال تکامل است، ما خوشحالیم که مانیتورهای جدید ما تجربیات کاربران برای راحتی‌ بیشتر در خانه را توسعه می‌دهد».

اودیسه Neo G8
مانیتور ۳۲ اینچی اودیسه Neo G8 به عنوان اولین مانیتور جهان است که از ویژگی‌هایی همچون صفحه نمایش 4K منحنی به شعاع 1000R، نرخ تازه‌سازی 240 هرتز، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای طراحی شده تا فصل نوینی را در حوزه مانیتورهای گیمینگ آغاز کند.
کیفیت تصویر این مانیتور به کمک قابلیت‌هایی مثل Quantum Mini LED، Quantum HDR 2000، روشنایی 2 هزار نیت، کنتراست استاتیک 1,000,000:1 عملکرد چشم‌نواز و خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد و ظریف‌ترین جزئیات را برای ایجاد تجربه‌ بصری فراگیر به تصویر می‌کشد.
مانیتور جدید اودیسه Neo G8 با زبان طراحی مشابه Neo G9 ساخته شده است و نمای بیرونی براق و جذابی را ارائه می‌دهد که حتی در زمان خاموش بودن مانیتور جلب توجه می‌کند. قابلیت Core Sync به طور خودکار رنگ‌ مرکزی صفحه نمایش را بررسی و نور متناسب با آن را در پشت صفحه منتشر می‌کند.

مانیتور هوشمند M8
یکی دیگر از سری مانیتورهای 2022 سامسونگ، M8 است که با نام مدل M80B و در ابعاد 32 اینچی طراحی شده است. ضخامت این مانیتور تنها 11.4 میلی‌متر است که سه چهارم باریک‌تر از نسل قبلی است و فضای کاری بزرگتری را فراهم می‌کند.
این مانیتور با رنگ سفید و بدنه‌ای یکدست در بخش پشتی نمایشگر طراحی شده است. رزولوشن UHD، پوشش 99 درصدی طیف رنگی sRGB، نمایش 1.07 میلیارد رنگ و روشنایی 400 نیت از جمله‌ قابلیت‌های مانیتور M8 است که این امکان را فراهم می‌کند تا هر سند، عکس، ویدئو و محتوایی به طور دقیق و واقعی نمایش داده شود.
اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های تلویزیون‌های هوشمند در این مانیتور پشتیبانی می‌شود و در عین حال به عنوان یک مرکز کنترل SmartThings بدون نیاز به کامپیوتر قابل بهره‌برداری است.
مانیتور هوشمند M8 برای دورکاری نیز یک گزینه عالی به شمار می‌رود. این مانیتور مجهز به دوربین مغناطیسی و متحرک SlimFit است که در زمان دورکاری و نیاز به تماس ویدئویی این شرایط را فراهم می‌کند. برنامه‌‌های محبوب تماس ویدئویی مثل Google Duo در این مانیتور پشتیبانی می‌شود.
به کمک درگاه USB Type-C مانیتور M8 که شارژ 65 واتی را پوشش می‌دهد می‌توان این مانیتور را بدون نیاز به وسیله جانبی خاصی به یک دستگاه مرکزی همه‌کاره در خانه تبدیل کرد.

مانیتور وضوح بالا S80PB
مانیتور S80PB به عنوان جدیدترین مدل از مانیتورهای وضوح بالا سری S8 سامسونگ در ابعاد 27 و 32 اینچی طراحی شده است. وضوح تصویر UHD سطح بالایی از دقت را برای طراحان و ویرایشگران محتواهای تصویری فراهم می‌کند.
مانیتور S80PB با پوشش حداکثر 98 درصدی طیف رنگ‌های DCI-P3 مجموعه‌ گسترده‌ای از رنگ‌های غنی و چشم‌نواز را ارائه می‌دهد.
این مانیتور با پشتیبانی از HDR™ 600 قادر به ارائه تجربه بصری فراگیر و واقعی از محتواها است. مدل S80PB اولین مانیتوری در جهان است که موفق شده تاییدیه عدم بازتاب نور محیط یا Glare Free را از آزمایشگاه UL دریافت کند. برای جلوگیری از هرگونه بارتاب نور محیط، یک لایه مات روی صفحه نمایش اصلی کشیده شده است تا تمرکز بالای کاربران حفظ شود.
هر دو مدل از مانیتورهای S80PB مجهز به درگاه‌های USB Type-C و LAN با قابلیت شارژ 90 واتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های خود را شارژ کنند.
پایه مانیتور قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش را دارد و می‌توان آن را متناسب به نوع کارکرد خود کنترل و بهینه کرد.


ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار