| کد مطلب: ۴۴۰۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

عزیزان به مناسبت سالروز تاسیس بانک مطرح کرد:

پیشرفت مناسب خدمات مجازی در بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان اینکه نقش بانک مسکن در توسعه بازار مسکن ویژه و خاص بوده است، گفت: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای در بخش مسکن توانسته نقش محوری را در تامین مالی بخش مسکن به صورت متنوع ایفا کند.

پیشرفت مناسب خدمات مجازی در بانک مسکن

آرمان ملی آنلاین - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مجتبی عزیزیان، عضو هیات مدیره بانک مسکن یکی از دستاوردهای چشمگیر بانک طی دوره اخیر را پیشرفت مناسب خدمات مجازی برای سازگار شدن با سبک جدید مراجعه مشتریان به بانک مسکن اعلام کرد.

عزیزیان با بیان اینکه طی دو سال گذشته، شیوع و ماندگاری ویروس کرونا در کشور باعث شد مشتریان بانک مسکن برای دریافت انواع خدمات و محصولات بانکی، مراجعه مجازی (اینترنتی) را به مراجعه حضوری (فیزیکی) ترجیح بدهند، گفت: ما نیز در بانک مسکن برای پاسخ درخور به این نیاز مردم و طیف مشتریان بانک، دست به کار شدیم و با ابداعات متنوع موفق شدیم تا حد امکان در حوزه خدمات بانکداری دیجیتال و نوآورانه بخشی از این نوع نیاز را پوشش دهیم.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به مشکلاتی که کرونا برای افراد مختلف جامعه ایجاد کرده است، گفت: ما این تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و موفق شدیم در مجازی‌سازی خدمات بانک مسکن پیشرفت‌های مناسبی کسب کنیم.

وی ضمن اشاره به فرصت هایی که همکاران در تنگنای بیماری کرونا با تلاش و پشتکار گروهی در مجموعه بانک مسکن به وجود آورده اند، تصریح کرد: بیماری کرونا علیرغم مشکلاتی که برای همه افراد جامعه در پی داشته است فرصت‌هایی هم بوجود آورد که عمده آنها به مجازی‌سازی ارایه انواع خدمات برمی‌گردد.

عزیزیان که به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک مسکن این گفت و گو را انجام داده است، در ادامه به اهمیت بخش مسکن اشاره کرد و افزود: بخش مسکن به عنوان یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی که جریان مالی بزرگی در آن فعال است، سهم بالایی در سبد هزینه خانوار دارد. این بخش، وزن بالایی از سرمایه گذاری‌ ها در کل حوزه اقتصاد را به خود اختصاص می‌دهد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به نقش پایدار بانک ها در بخش مسکن گفت: به رغم این سهم و وزن بالای بخش مسکن در اقتصاد خانوار و اقتصاد کلان، اما براساس مطالعات شرکت جهانی مشاوره مدیریت مکنزی، طی نیم قرن گذشته بانک ها در این بخش خیلی ایستا بوده اند و نقش معناداری در بخش مسکن نداشته‌اند و عموماً سرویس ساده تامین مالی خرید را به متقاضیان مسکن ارایه کرده اند.

وی با بیان اینکه نقش بانک مسکن در توسعه بازار مسکن ویژه و خاص بوده است افزود: با این حال بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای در بخش مسکن توانسته نقش محوری را در تامین مالی بخش مسکن به صورت متنوع ایفا کند.

عزیزیان ضمن خسته نباشید به کارکنان بانک مسکن در این ایام، اعلام کرد: ارزش معنوی فعالیت‌ها و سخت‌ کوشی‌هایی که پرسنل بانک مسکن برای خانه دار کردن مردم ایران انجام می‌دهند، حتماً محفوظ است و کارکنان خدوم این بانک به موقع نتیجه این خدمتگذاری را احساس و برداشت خواهند کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار