| کد مطلب: ۴۴۱۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با گرامیداشت هفته زن ؛

بازارچه ستارخان میزبان بانوان کارآفرین منطقه2

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته زن ،30نفر از بانوان کارآفرینان منطقه در نمایشگاهی که در بازارچه ستارخان برپاشده است دستاوردهای خود را ارائه می کنند.

بازارچه ستارخان  میزبان بانوان کارآفرین منطقه2

آرمان ملی آنلاین -کاظم داودی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت روز زن و مادراظهار داشت: برنامه ها ی بزرگداشت مقام روز زن در قالب برگزاری کارگاه های تخصصی ،مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نمایشگاه دستاوردهای بانوان، معرفی چهره های برتر و نمایش فیلم و کتابخوانی در نواحی و محلات با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.
وی گفت: نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین به مناسبت میلاد ریحانه النبی(س) جهت حمایت از تولیدات بانوان کارآفرین مشاغل خانگی و بانوان سرپرست خانوار از تاریخ ۳۰ دی ماه تا ۸ بهمن ماه در محل ضلع شرقی ورودی بازارچه سنتی ستارخان برپا و میزبان علاقمندان است.
داودی به ویژه برنامه های"کاروان آب و آیینه" بااجرای سرود و موسیقی های محلی در محل ساختمان مرکزی شهرداری منطقه، بوستان ها، مراکز تجاری، معابر و میادین پرتردد منطقه اشاره کرد وگفت: برگزاری "شب شعر حنانه"، ورکشاپ خوشنویسی در سه رشته خوشنویسی باقلم، خودکار ونقاشی خط، و غبار روبی مزار مادران شهداء تحت عنوان " مهر آیین"بخشی از برنامه ها است.
معاون شهردار منطقه به تهیه کارت پستال هایی توسط کودکانِ کانون آموزش شهروندی کودک محلات و اهداء به مادران ساکن در خانه سالمندان تحت عنوان "به مادران شهر من" اشاره کرد وگفت: " هدیه نور" ازدیگر برنامه ها است که دراین برنامه ، با اهدای گل و هدایا ازمادران دارای نوزاد تازه متولد شده درروز ولادت حضرت فاطمه الزهراء(س)،تجلیل می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2، وی به نورافشانی در شب میلاد حضرت فاطمه(س) در سطح محلات اشاره کرد و گفت : برگزاری جشن های محلی با عنوان" هر محله یک جشن" ، نشست تخصصی و هم اندیشی بانوان نخبه فعال محیط زیست و... بخشی از برنامه های گرامیداشت روز مادر است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار