| کد مطلب: ۴۴۱۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

خدمت رسانی شایسته به هموطنان از اهداف بیمه تجارت‌نو

کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌نو با تاکید براهمیت تهیه بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری در قبال مراجعین و اشخاص ثالث، اعلام کرد که امکان خرید اقساطی این بیمه‌نامه با در نظر گرفتن درصدی به عنوان پیش قسط (بخش نقدی بیمه نامه) و الباقی طی اقساط مشخص شده در اعلامیه بدهکار بیمه‌نامه وجوددارد.

خدمت رسانی شایسته به هموطنان از اهداف بیمه تجارت‌نو

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ " همراه شیرمحمدی"، با اشاره به ماده 14 آئین‌نامه اجرایی قانون تملک آپارتمان‌ها، گفت:مطابق این قانون مسئولیت حفظ و اداره ساختمان وهمچنین مجری تصمیمات مجمع عمومی برعهده مدیران و یا هیئت مدیره ساختمان‌ها است.

وی،توضیح داد: تامین پوشش های بیمه‌ای در رابطه با تاسیسات و تجهیزات مربوطه، پوشش در قبال آتش سوزی و همچنین سرایت آتش سوزی و آسیب‌های جانی و مالی وارده به اشخاص ثالث، تامین پوشش بیمه‌ای برای حوادث ناشی از استفاده از امکانات مجموعه‌های ساختمانی (مسکونی - تجاری) از قبیل آسانسور، پارکینگ، محوطه و مشاعات ساختمان در چارچوب وظایف مدیر/ مدیران ساختمان است.

کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌نو، بیان کرد: در خصوص میزان آگاهی مدیران با توجه به گستردگی جمعیت آماری کشور و با توجه به سطح تحصیلات مدیران اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی امید است که با اطلاع رسانی شایسته و صحیح در خصوص انواع بیمه‌نامه‌های مسئولیت و یا سایر بیمه‌نامه‌ها در رشته‌های اموال و اشخاص بویژه بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های ساختمان‌های مسکونی و تجاری شرایطی فراهم شود که تمامی هموطنان درسراسر کشور و در اثر تمامی خطرات تحت پوشش بیمه‌ای قرار گیرند.

شیرمحمدی، گفت: بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری در قبال مراجعین و اشخاص ثالث که بر اساس نیازهای مدیران ساختمان‌ها طراحی شده است دارای پوشش‌های متنوعی هستند که با توجه به امکانات موجود در هر ساختمان/مجتمع و بر اساس درخواست بیمه‌گذار طراحی و صادر می‌شود.

وی افزود: بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری در قبال مراجعین و اشخاص ثالث، پوشش سرمایه هزینه‌های پزشکی و سرمایه غرامت‌های فوت و نقص عضو و سرمایه مالی که بر اساس سرمایه مورد درخواست اعلام شده بیمه‌گذار در پرسشنامه تکمیل شده، تنظیم می‌گردد.

کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌نو، توضیح داد: همچنین بیمه‌نامه مذکور خسارات جانی وارد به ساکنین، استفاده کنندگان از آسانسور و پله‌برقی، خسارت های جانی و مالی استفاده کنندگان از محوطه پارکینگ، خسارات وارد به اشخاص ثالث ناشی از سرایت آتش سوزی و ترکیدگی لوله و خسارات جانی و مالی ناشی از سقوط اجسام از نمای ساختمان را پوشش می‌دهد.

شیرمحمدی، ادامه داد: علاوه برموارد مذکور این بیمه‌نامه خسارات جانی وارد به استفاده کنندگان از امکانات مجموعه‌های ورزشی، امکانات مجموعه‌های استخر و سونا، استفاده کنندگان از رستوران، استفاده کنندگان از سالن سینما، فضای باز و خسارتهای جانی وارد به کارکنان بیمه‌گذار سرایدار، باغبان، خدماتی و نظافتی و تعمیرات را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی، تصریح کرد که شرکت بیمه تجارت‌نو، به نوبه خود در سطح وسیع در رابطه با تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص انواع بیمه‌نامه‌ها نه صرفا بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری اقدام کرده و خواهد کرد و هدف این مجموعه خدمت رسانی شایسته به تمامی هموطنان عزیز است.

کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: در حال حاضر بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری در قبال ساکنین و مراجعین و اشخاص ثالث، تامین کننده بسیاری از ریسک‌های موجود در یک ساختمان است و با توجه به منفک بودن واحد مسئولیت از سایر واحدها از قبیل مهندسی و آتش سوزی، صدور بیمه‌نامه برای کل ساختمان در بخش بیمه‌نامه‌های مهندسی در قالب بیمه نامه‌های سازه‌های تکمیل شده و یا صدور بیمه نامه آتش سوزی کلی ساختمان در بخش بیمه نامه‌های آتش سوزی انجام می‌شود.

شیرمحمدی، گفت: حق بیمه متعلقه برای صدور بیمه‌نامه مسئولیت مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری به مؤلفه های متفاوتی بستگی دارد که بر اساس سرمایه‌های مورد نظر مدیران به‌جهت تهیه پوشش‌های بیمه‌ای در رابطه با پوشش‌های هزینه‌های پزشکی، غرامت‌های فوت و نقص عضو، سرمایه مالی در هر حادثه و در طول مدت بیمه‌نامه و انتخاب سایر پوشش‌های اضافی که در این بیمه نامه قابل تامین است، تعیین می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار