| کد مطلب: ۴۴۱۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

ایمن‌شو و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه فروش توانمند بیمه ملت

جشنواره «ایمن‌شو» با تاکید بر سیاست‌های شرکت مبنی بر توسعه بازار فروش خُرد، افزایش سهم بازار بیمه آتش‌سوزی، توانمندسازی و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه توانمند فروش، به عنوان بازوی اجرایی شرکت از روز آتش‌نشانی و ایمنی (7 مهرماه) برگزار و با توجه به استقبال نمایندگان، تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی (22 بهمن‌ماه) تمدید شد

ایمن‌شو و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه فروش توانمند بیمه ملت

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی بیمه ملت ؛ مقایسه عملکرد نمایندگان زیرمجموعه شعب در صدور بیمه‌های آتش‌سوزی با تخفیف 35 درصدی از 7 مهر تا 24 دی‌ماه 1400 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته؛ رشد بسیار خوبی را نمایان می‌سازد.
بر اساس این گزارش؛ در جشنواره بیمه‌های آتش‌سوزی «ایمن‌شو»، عملکرد نمایندگان استان‌های یزد و کرمان در شعبه یزد با 111 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از بهره‌برداری مناسب شبکه فروش از فرصت به وجود آمده دارد.
همچنین شعبه ساری و نمایندگان فعال فروش بیمه‌های آتش‌سوزی در استان‌های مازندران، سمنان و گلستان توانسته‌اند رشدی 58 درصدی در حق‌بیمه بیمه‌های آتش‌سوزی نسبت به سال 99 را به نمایش بگذارند.
نمایندگان استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و فارس نیز در شعبه شیراز با ارائه برنامه‌های خوب و مطلوب در فروش بیمه‌های آتش‌سوزی؛ 57 درصد رشد در فروش را نسبت به سال گذشته به خود اختصاص دادند.
بنا بر این گزارش؛ شعبه‌های تبریز و اصفهان نیز در فروش این بیمه‌نامه‌ها حدود 50 درصد رشد داشته‌اند و رشد فروش از کانال نمایندگان در شعبه‌های رشت، مشهد، اهواز و تهران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

* اهمیت آموزش فنی و بازاریابی در فروش بیمه‌نامه آتش‌سوزی
رییس شعبه شیراز به برگزاری کلاس‌های آموزشی با هدف ارتقای دانش فنی نمایندگان در رشته آتش‌سوزی و توسعه فروش این رشته در میان شبکه فروش اشاره کرد و گفت: با همکاری مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی؛ دوره آموزشی دو روزه در این شعبه با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد.
سیدنیما پاد اشتیاق نمایندگان نسبت به یادگیری هرچه بهتر و بیشتر موارد فنی و بازاریابی رشته بیمه‌های آتش‌سوزی را مدنظر قرار داد و افزود: در این دوره آموزشی، علاوه بر ارائه طرح‌های متنوع، نیازهای اطلاعاتی نمایندگان نیز از طریق پرسش و پاسخ برطرف شد.
پاد با اشاره به حمایت و پیگیری معاونت توسعه بازاریابی و مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران ادامه داد: نمایندگان تحت پوشش شعبه شیراز بسیار باسواد و راغب به یادگیری بیشتر هستند و در صورتی که دوره‌های آموزشی فنی و بازاریابی به این شکل ادامه یابد؛ در همه رشته‌های بیمه‌ای، موفقیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.
رییس شعبه شیراز؛ با تاکید بر پاسخ‌گویی 24 ساعته همکاران شعبه اظهار کرد: کارشناسان شعبه آمادگی کامل برای پاسخ‌گویی به سوالات و مشکلات شبکه فروش دارند.
وی دستیابی رشد 57 درصدی حق‌بیمه از کانال نمایندگان را در شعبه شیراز یک موفقیت بزرگ عنوان کرد و ادامه داد: همکاران شعبه و شبکه فروش به عنوان یک تیم از مجموعه شرکت بیمه ملت و با اتحاد و تعاون همواره درصددیم تا در فروش و صدور انواع بیمه‌نامه و خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان به بهترین شکل عمل کنیم.
سیدنیما پاد، برگزاری و استمرار دوره‌های آموزشی را بسیار مثمرثمر دانست و در پایان سخنان خود گفت: به صورت روزانه و هفتگی، فروش را در شهرستان‌ها رصد می‌کنیم و در جهت بهبود آن، شبکه فروش را یاری می‌رسانیم.

*عملکرد موفقیت‌آمیز شعبه اهواز در جشنواره ایمن‌شو
سرپرست شعبه اهواز، با اشاره به اهمیت کار تیمی شبکه فروش و تعامل بین واحدهای ستاد و شعبه گفت: جشنواره ایمن‌شو، تمرین بسیار خوبی برای سیاست خرده‌فروشی در بیمه ملت است و فروش این تعداد بیمه ‌آتش‌سوزی، نشان از آن دارد که توان شبکه فروش بیمه ملت، بیش از این‌هاست.
علی رعیت به حمایت و ترغیب نمایندگان از سوی شعبه اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، معمولا جلساتی با نمایندگان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و با رصد و پایش فعالیت‌های روزانه شبکه فروش؛ نمایندگان را همراهی می‌کنیم.
سرپرست شعبه اهواز، اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و بازاریابی را برشمرد و افزود: در شعبه اهواز هنوز موفق نشدیم در جهت برگزاری جشنواره ایمن‌شو و فروش بیمه‌های آتش‌سوزی، دوره‌ آموزشی برگزار کنیم ولی در تلاشیم که این امر هرچه زودتر محقق شود.
رعیت به پتانسیل بالای شعبه اهواز و نمایندگان آن اشاره کرد و ادامه داد: همواره در تلاشیم که خدمات شایسته‌تری را به بیمه‌گزاران ارائه دهیم تا رضایت‌مندی آنان حاصل شود.

بر اساس این گزارش، شبکه فروش با بهره‌برداری مناسب از فرصت به وجود آمده در جشنواره بیمه‌های آتش‌‎سوزی ایمن‌شو، می‌توانند در رشته بیمه‌های آتش‌سوزی از 35 درصد تخفیف اعلام شده، استفاده کنند.
همچنین، با توجه به این‌که کمتر از یک‌ماه به پایان زمان جشنواره «ایمن‌شو» باقی‌مانده، امید است شبکه فروش با استفاده از موقعیت فراهم شده نسبت به اصلاح شیوه‌های فعالیت بازاریابی و فروش خود اقدام و در جهت کسب پورتفوی بیشتر تلاش کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار