| کد مطلب: ۴۴۱۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

هدایای ویژۀ ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.

هدایای ویژۀ ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

آرمان ملی آنلاین - ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمۀ زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، هدیۀ بستۀ اینترنت داخلی و مکالمۀ ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه کرده است.

دو گیگابایت اینترنت داخلی

مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز ۳ بهمن مصادف با روز مادر و یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بستۀ هدیۀ دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را فعال کنند.

فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

مهلت استفاده از این بستۀ اینترنت داخلی، پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

این هدیه، از ۳ بهمن (روز مادر) تا ۲۶ بهمن (روز پدر) قابل فعال‌سازی و استفاده است. بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمۀ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار