| کد مطلب: ۴۴۱۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

با حضور پست بانک ایران؛ اولین رویداد اینوتکس 2022 در استان فارس برگزارشد

اولین جلسه گفت وگوی استارتاپ ها در مرکز پارک علم و فناوری شیراز با حضور پست بانک ایران به عنوان حامی رویداد، مسولین برگزارکننده نمایشگاه اینوتکس و استارتاپ‌های استانی برگزار شد.

با حضور پست بانک ایران؛ اولین رویداد اینوتکس 2022 در استان فارس برگزارشد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، سجاد عباسی فشمی دبیر جشنواره اینوتکس در اولین رویداد این جشنواره که در شیراز برگزار شد، ضمن تقدیر از پست بانک ایران به عنوان حامی این رویداد مهم گفت: این رویداد در ۱۶ تیم در زمینه های مختلف بانکی، مالی، ساختمان برگزار می شود.

عباسی فشمی افزود: برگزیدگان این رویدادها پس از پیچ هفتم، به طور رایگان به کشور ارمنستان اعزام می شوند.

در ادامه این مراسم، حمید قیطاسوند رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه بازار پست بانک ایران ضمن تاکید بر لزوم برگزاری این رویدادها به اهمیت سرمایه گذاری دراقتصاد دیجیتال اشاره کرد و گفت: امروزه مفهومی که همه از آن صحبت می کنند، اگر با رویکرد فناورانه به این موضوع نگاه کنیم ، در واقع این مفهوم مبتنی بر تحلیل داده و هوش مصنوعی یا اقتصاد هوشمند را به ما نشان می دهند و روند حرکت بانک ها مثل هر صنعت دیگر در این مسیر ، ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: مفهومی که بیشتر از آن صحبت می کنیم مانند بانکداری دیجیتال و اقتصاد دیجیتال و... است که ماهم مثل سایر نهاد ها و سازمان های فعال در کشور درحال آماده سازی و تهیه زیرساخت ها در این مسیر هستیم.

قیطاسوند در بخش دیگری از سخنرانی خود با تاکید بر اهمیت اقتصاد دیجیتال در نظام بانکی اشاره کرد و افزود: اقتصاد دیجیتال بدون شک درحوزه بانکی منجر به شمولیت مالی و کاهش شکاف دیجیتال در سطح جامعه خواهد شد.

رئیس اداره کل بازاریابی پست بانک ایران در ادامه گفت: شمولیت مالی مفهوم و معنای فراگیری در استفاده از خدمات مالی توسط تمام مردم در اقصی نقاط کشور را در بر می گیرد و بر بستر بانکداری دیجیتال است و با داشتن ابزارهای نوین، امکان توسعه و دسترس پذیری خدمات بسیار آسان می شود.

وی افزود: دسترس پذیری انواع خدمات بربال تکنولوژی و بهره برداری از خدمات تک ها مثل فین تک ها، insure tech ها و ولندتک ها مفهوم بسیار جالبی را ایجاد می کنند.

فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس و داور اولین رویداد استانی اینوتکس در شیراز در این مراسم گفت: یکی از برنامه های اصلی پست بانک ایران حمایت و تامین مالی شرکت های دانش بنیان و نوآور است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت تکنولوژی های فن آور در زندگی روزمره از جمله امور مالی و بانکی، افزود : شرکت‌های فن آور و دانش بنیان از جمله فین تک ها می‌توانند با جمع آوری اطلاعات و تحلیل و پردازش داده ها، بهره وری خدمات مالی را افزایش داده و با خدمات خود تجربه کاربران از خدمات مالی را تغییر دهند. دهقانی اقتصادی و نوآور بودن طرح ها را از اولویت های اصلی هیات داوران برای انتخاب طرح های برتر برشمرد.

درپایان این مراسم، برگزیدگان مرحله استانی رویداد اینوتکس در شیراز معرفی شدند. هیات داوران پس از ارائه گزارش نهایی 16 تیم و ارزیابی تیم های شرکت کننده در شاخص های مختلف از جمله اقتصادی و نوآور بودن طرح ها، سه استارت ویرا، ژابیز و ژئومارس را به ترتیب به عنوان تیم های منتخب اول تا سوم معرفی کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار