| کد مطلب: ۴۴۱۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

تاثیر و اهمیت تزریق واکسن کرونا و دریافت دوز سوم تبیین شود

رئیس جمهور تلاش و فداکاری‌های انجام شده در مقابله با بیماری کرونا و کاهش قابل توجه شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و بر ضرورت حفظ، صیانت و بهبود هر چه بیشتر وضعیت بهداشتی موجود تاکید کرد.

تاثیر و اهمیت تزریق واکسن کرونا و دریافت دوز سوم تبیین شود

آرمان ملی آنلاین - آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از کادر بهداشت و درمان، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همه دست اندکاران مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: امروز به خاطر تلاش‌ها و فداکاری‌های خالصانه و خستگی ناپذیر همه دستگاه‌های مسئول و همراهی و همکاری مردم، از شرایط نسبتا مناسبی نسبت به سایر کشورها برخوردار هستیم و برای کنترل کامل این بیماری لازم است همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی با دقت مراعات شود.

رئیس جمهور با اشاره به تاثیر واکسن در کنترل شیوع بیماری کرونا گفت: لازم است رسانه‌های جمعی و چهره‌ها و شخصیت‌های علمی اهمیت و تاثیر واکسن کرونا را برای آن دسته از مردم که هنوز شبهه و تردید دارند، تبیین کرده و اقناع نمایند و اهمیت دریافت دوز سوم واکسن کرونا در صیانت از جان مردم را نیز برای افکار عمومی تبیین کنند.

رئیسی همچنین از مسئولین دستگاه‌های مختلف خواست تا موضوع رعایت و نظارت بر اجرای اصول بهداشتی و تردد مسافر از تمامی مرزها را با جدیت کنترل کنند.

رئیسی همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی به ویژه مترو بر تداوم کنترل‌های دقیق و توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار