| کد مطلب: ۴۴۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به شرکت فولاد خوزستان رسید

در دوازدهمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت تندیس جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به شرکت فولاد خوزستان رسید

آرمان ملی آنلاین - دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور دکتر شمس الدین حسینی عضو شورای پول و اعتبار، رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی، دکتر هادی قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی، دکتر داود منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور، دکتر مجید قاسمی رئیس انجمن مدیریت مالی ایران و جمعی از مدیران شرکت ها، ۲۸دی ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران انجام شد.

دکتر شمس الدین حسینی در این مراسم گفت: تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار بین دولت و مجلس در دستور کار است و امیدواریم در آینده صدور مجوز کسب کار تسهیل شود تا رونق بیشتری در کشور ایحاد گردد.

حسینی ضمن تاکید بر بازآفرینی نظام بانکی اظهار داشت: در حوزه نظام مالی به یک نگاه یکپارچه که متناسب با واقعیت های اقتصاد ایران باشد، نیاز داریم و باید نظام مالی را بازآفرینی کنیم و انباشت سرمایه را افزایش دهیم.

دکتر هادی قوامی در ادامه این همایش گفت: ترازنامه اقتصادی ایران باید معماری شود. یکی از سرمایه گذاری هایی که به اقتصاد ایران کمک می کند سرمایه گذاری خارجی است و باید نظام بانکی ما یک زبان مشترک به وجود بیاورد که سرمایه گذاری در آنجا تسهیل شود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت های حائز رتبه به صورت سالانه اعطا می شود. مسعود آراسته رییس دفتر اداری، گزارشات و خدمات مالی، سید محمدشفیع شریعت رییس حسابداری فروش، روح اله خرم پور رییس حسابداری خرید خدمات و کارکنان و سامان زنگنه رییس امور ضمانت نامه ها به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان در همایش یاد شده شرکت نمودند و مسعود آراسته تندیس سیمین این همایش را به نمایندگی از مدیرعامل فولاد خوزستان دریافت نمود.

گفتنی است، اهداف اصلی جایزه ملی مدیریت مالی ایران، حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شاخص های مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی می باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار