| کد مطلب: ۴۴۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

قول وزیر ورزش و جوانان برای ساخت یک فیلم ورزشی دیگر

وزیر ورزش و جوانان با حضور در خانه جشنواره به دیدن فیلم سینمایی «بیرو» نشست.

قول وزیر ورزش و جوانان برای ساخت یک فیلم ورزشی دیگر

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در اولین روز اکران‌های خانه جشنواره در جمع اهالی رسانه و منتقدین حاضر شد و به دیدن فیلم بیرو نشست.

او پس از پایان فیلم ضمن تشکر از كارگردان، تهیه‌کننده، عوامل سازنده فیلم و بنیاد سینمایی فارابی كه موجبات ساخت چنین اثری را فراهم كردند، اعلام داشت ساخت این نوع داکیودرام‌ها در حوزه ورزش می‌تواند به ترغیب جوانان در حوزه ورزش قهرمانی و تجلیل از چهره‌های شاخص ورزش قهرمانی کشور کمک کند.

دکتر سجادی با اشاره به نمونه این نوع فیلم‌ها در جهان گفت: ما نسبت به بسیاری از چهره‌های قهرمانان ورزشی دچار غفلت می‌شویم و این نوع فیلم‌ها می‌تواند یک نوع یادبود و بزرگداشت تلاش‌های این قهرمانان برای کشور باشد.

او همچنین از نقش این نوع فیلم‌ها در ترغیب جوانان به سمت ورزش قهرمانی اشاره کرد.

دكتر سجادی با آرزوی بهبود سریع‌تر بیرانوند قهرمان تیم ملی ایران گفت اگر كسالت نداشت، تماشای بیرو با حضور خود بیرانوند لذت دوچندانی می‌توانست داشته باشد.

در این بازدید که با همراهی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی بود، دکتر سجادی بر ساخت این نوع فیلم‌ها نسبت به چهره‌های ورزش قهرمانی كشور در حوزه‌های مخلتف ورزشی تأکید کرد و در حاشیه این بازدید قول داد سال آینده فیلمی مشابه «بیرو» با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و بنیاد سینمایی فارابی در حوزه ورزش قهرمانی و چهره‌های قهرمانی ورزش ساخته شود.

فیلم «بیرو» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی مجید برزگر و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار