| کد مطلب: ۴۴۱۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

تاکید دکتر وحیدی بر یکصدایی در فرآیند مبارزه با کرونا در کشور

وزیر کشور گفت: برای عبور از موج ششم بیماری کرونا در کشور به یکصدایی و اقدام مشترک نیاز داریم و همه نهادها و دستگاههای حاکمیتی و اجرایی در کشور بایستی مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا عمل کنند.

تاکید دکتر وحیدی بر یکصدایی در فرآیند مبارزه با کرونا در کشور

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در سی و سومین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شد با عرض تبریک ایام الله دهه فجر به همه ملت ایران، گفت: سویه امیکرون مطابق برآوردهای کارشناسان بهداشتی از قدرت واگیری بسیار بالایی برخوردار است و متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد ابتلای بالای بیماری در کشور هستیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه برای کنترل امیکرون نیازمند تقویت رعایت پروتکلهای بهداشتی و تکمیل فرآیند تزریق واکسن در کشور هستیم؛ خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده مدارس و دانشگاههای کشور بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته اند.

دکتر وحیدی گفت: لازم است همه دستگاهها و نهادهای خدمت رسان در کشور اهتمام بالا به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

دکتر وحیدی با تصریح این امر که ماسک به تنهایی حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد ایمنی ایجاد می کند؛ گفت: در مکان های شلوغ و پر ازدحام استفاده از ماسک باید به صددرصد برسد تا دچار گسترش بیماری نشویم.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت رعایت کامل مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: مصوبات در ستاد ملی کرونا بعد از طی فرآیندهای مختلف کارشناسی و با حداکثر اجماع به تصویب می رسد.

وی گفت: مسئولین دولتی باید در مصاحبه ها و گفتگوهای رسانه ای متناسب با مصوبات ستاد کرونا رفتار نمایند و از بیان مطالب و دیدگاههای شخصی اجتناب ورزند.

دکتر وحیدی در ادامه گفت: امروز برای مدیریت و مهار این سویه خطرناک به یکصدایی و همدلی نیاز داریم و با همه ظرفیت در یک خط واحد در برابر این بیماری قرار گیریم.

وی در پایان گفت: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور به صورت مرتب و شبانه روزی بر اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نظارت دارد و به محض مشاهده هر گونه تخلف و عدول از برنامه های ستاد ملی کرونا، اخطار و برخوردهای قانونی صورت می گیرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار